וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג של אל פצ'ינו הגישה בקשה למשמורת מלאה על בנם המשותף

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 14:26

שלושה חודשים אחרי שילדה את בנם המשותף, נור אלפלה, בת הזוג של השחקן הוותיק אל פצ'ינו, הגישה בקשה לבית המשפט על מנת לקבל משמורת מלאה על הבן הקטן. ומה מידת המעורבות של השחקן בגידול הילד? וואלה! סלבס אפוטרופוס

אל פצ'ינו ונור אלפלה. gettyimages / instegram, GettyImages
מתכוננת ליום שאחרי?/GettyImages, gettyimages / instegram

לפני כשלושה חודשים בחודש יוני, הפך השחקן הוותיק אל פצ'ינו בן ה-83 לאבא בפעם הרביעית. האמא של התינוק היא נור אלפלה, בת הזוג הצעירה של השחקן בת ה-29. כן, אתם קוראים נכון, מדובר בהפרש של לא פחות מ-54 שנים.

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי ביום רביעי האחרון אלפלה הגישה מסמכים לבית המשפט על מנת לזכות במשמורת מלאה על בנם הקטן שזכה לשם רומן. על פי הדיווח באתר Page Six, הבקשה הוגשה לבית המשפט בלוס אנג'לס ומדובר בנוהל שגרתי כשמדובר בזוגות שאינם נשואים, ונועד כדי לקבוע את המשמורת על הילדים, ביקורים וסכום המזונות כמובן.

על אף שהגישה בקשה למשמורת מלאה, אלפלה ציינה כי היא מוכנה לתת "זכויות ביקור סבירות" לשחקן, ובכך למעשה לחלוק איתו את המשמורת במידה חוקית וכדי לתת לו את הזכויות בנוגע להחלטות שונות ומשמעותיות לגבי הילד כמו לימודים וטיפולים רפואיים. בבקשה לא צויין סכום המזונות אותו היא מבקשת, אך על פי החוק במדינת קליפורניה הסכום נקבע על פי ההכנסות של הורי הילד.

בין המסמכים שהוגשו לבית המשפט צורפה גם הצהרת האהבות עליה חתמו השחקן ובת הזוג שלו שישה ימים לפני שהתינוק נולד. ההצרה הזו היא חשובה במיוחד לאור העובדה שהשחקן הופתע מאוד לגלות על ההריון ודרש מאלפלה לעבור בדיקת אבהות.

על פי הדיווח בזמנו באתר TMZ, מקורב לבני הזוג סיפר כי פאצ'ינו לא חשב שהוא יכול להכניס מישהי להריון מכיוון שהוא סובל מבעיה רפואית שמקשה על הפרוצדורה. השחקן גילה על ההריון כשנור הייתה בחודש השישי, והיא הסכימה לעבור את הבדיקה שהוכיחה שהוא אכן האב הביולוגי.

יש לציין שלא מדובר במשבר בין בני הזוג, שנצפו השבוע מבלים יחדיו עם זוג נוסף בארוחת ערב במסעדה בלוס אנג'לס ולגמרי שידרו עסקים כרגיל. הזוגיות של השניים נחשפה לראשונה באפריל 2022 כשצולמו יחד בדייט רומנטי, אך ההשערות הן שהם החלו לצאת מתחת לראדר עוד בזמן מגיפת הקורונה ב-2019.

  • עוד באותו נושא:
  • אל פצ'ינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully