וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה הופה: גל גברעם הגיעה לאירוע וחשפה את בן הזוג החדש שלה

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 13:00

אחרי הפרידה מטום חיימוב וחשיפת הדיכאון והתקופה הקשה אותה חוותה, כוכבת הרשת גל גברעם נמצאת בימים אלו בזוגיות חדשה ואתמול הגיעה לראשונה לאירוע פומבי עם בן הזוג החדש. למי היא גנבה את הרעם? וואלה! סלבס פוקוס

ליבילנד חוגגת יום הולדת. אור גפן,
כלת השמחה (האמיתית)/אור גפן
גל גברעם והחבר החדש. אור גפן,
הופה הופה/אור גפן

בשנת 2012 התרחש דבר בישראל, שהוביל לאחד מהמריבות הכי אייקוניות שממשיכות לספק חומרים למעריצים ומדורי הרכילות עד היום. אנחנו מדברים כמובן על יום החתונה של ליהיא גרינר, שהיה גם יום השקת החבר החדש של אביבית בר זוהר דאז כמובן. גרינר התפוצצה מכעס, סילקה את בר זוהר מהחתונה ולנו נותרו הפנינים מאותו הערב. אבל למה וואלה! סלבס נזכרה בזה דווקא עכשיו?

אתמול (ד') חגגה הבלוגרית ויוצרת התוכן ליבי נחימובסקי, המוכרת יותר בשם ליבילנד, את יום הולדתה ה-34 במסעדת ה- Poupee בהפקתו של אדם סרור. אל החגיגה הגיעו מוטי רייף, אשלי וקסמן בקשי, אור שפיץ ובן הזוג ועוד חברים נוספים.

אבל מי שגנבה את ההצגה הייתה גל גברעם, שהגיעה בפעם הראשונה לעיני המצלמות לאירוע פומבי עם בן הזוג החדש שלה בחודשים האחרונים בן ברק. כזכור, מאז הפרידה המתוקשרת מטום חיימוב אותו הכירה בבית האח הגדול, גברעם היתה רווקה נחשקת ובשבועות האחרונים היא רמזה לא פעם בתמונות וסרטונים ברשתות החברתיות על בן הזוג.

גל גברעם והחבר החדש. אור גפן,
שיהיה במזל מתוקים/אור גפן

אחרי שעד כה חשפה אותו בעיקר מהגב, גברעם העלתה בתחילת השבועות תמונות משותפות ודביקות במיוחד של השניים מחופשה משותפת בסיני בחשבון האינסטגרם שלה. הזוג אמנם הגיע יחדיו גם למסיבת ההפתעה של דניאל פרץ אותה אירגנה נועה קירל, אבל כאמור, עד כה הם השתדלו שלא להצטלם יחדיו ושמרו את הזוגיות מתחת לראדר.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לגנוב את הרעם אבל לא זכרה אם הוא מגיע אחרי או לפני הברק.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גברעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully