וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזה דוגמה אתם נותנים?!": הרשת זועמת על רוי בוי ומיכל הקטנה

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 10:30

הרשת זועמת בעקבות תיעוד של כוכבי הילדים מיכל הקטנה ורוי בוי (או בשמו האמיתי- רועי עוז), אחרי שהשניים צילמו היום קליפ במהלכו רכבו על סוס באמצע היום בכבישי איילון הלוהטים. "מחריד! עושים הכל בשביל לייקים?!". וואלה! סלבס צער בעלי חיים

רוי בוי ומיכל הקטנה רוכבים על סוס באיילון/מערכת וואלה!

לפעמים כשנראה לוואלה! סלבס שהיא ראתה הכל והגיעה עד לבור של התחתית, צץ פתאום ברשת תיעוד הזוי במיוחד שגורם לה לתהות מה עובר על בני אדם כשהם לוקחים החלטות מסוימות בחייהם. כך גם במקרה הפעם, בתיעוד שרץ ברשת בשעה האחרונה של שניים מכוכבי הילדים המצליחים בישראל כשהם דוהרים על סוס ברחבי איילון.

כוכבים הילדים המדוברים הם רוי בוי ומיכל הקטנה, שמכל המקומות בעולם החליטו לצלם קליפ חדש דווקא באמצע היום בכבישי איילון, כשהם רוכבים על סוס מסכן במיוחד שנבחר למשימה ההזויה, ללא כל ציוד מגן עליהם כמובן, אלא אם מחשיבים את העקבים הגבוהים והשמלה הורודה שלבשה מיכל למיגון כלשהו.

העוקבים ברשתות החברתיות מיהרו כמובן להגיב, וממש לא ריחמו על כוכבי הילדים. "למה לגרור סוס על רכיבה על אספלט חם?!" כתב גולש אחד ואחר הוסיף: "לא משנה כמה כסף עושים על זה, אין דבר פחות מגניב מלרכוב על סוס (בכללי) ועל איילון- שזה סכנת נפשות בפרט. הסצינה שתצא לכם מהצילומים לא שווה את עוגמת הנפש של החיה האצילית והמסכנה, שוודאי מרגישה שהיא צריכה לדהור מהר יותר בכדי להדביק את קצב התנועה ומתה מפחד".

העוקבים האשימו את הכוכבים בהתעללות בסוס ובסיכון הנהגים האחרים וקראו לבדוק את חוקיות המעשה של השניים ואף להעמיד אותם לדין. "מסכן הסוס. בחום הזה, רכבים, צפירות, בשביל קצת צפיות ולייקים?" נכתב בתגובה לסרטון ואחר הוסיף: "פשוט אפס. שילוב של החום הכבד והכביש הרותח והצפירות והלחץ. מסכן הסוס, עצוב שילדים הולכים לראות את זה ולגדול בהבנה שזה בסדר".

רוי בוי מיכל הקטנה. הילה אייזינגר,
מה חשבתם לעצמכם?!/הילה אייזינגר

עוקבת נוספת הגיבה שהייתה עדה למעשה ההזוי ולא ראתה צלמים באזור: "ראיתי אותם יורדים לאיילון ולא היה שום צוות צילום, רק מאפרת מסכנה שניסתה בהתחלה עוד לרדוף אחריהם. ראיתי אותו בעיני מצליף בסוס שירוץ אל מול המכוניות על הכביש כשהסוס רועד מפחד. מדובר בצער בעלי חיים! הם ירדו לאיילון לבד, על דעת עצמם, בצורה מסוכנת בטירוף לציבור, לעצמם ולסוס המסכן שלא הפסיק לקבל הצלפות מהבחור בכדי שימשיך לדהור".

השניים הוציאו תגובה משותפת בה נאמר: "במהלך צילומי קליפ, בין כל ההפגנות והמלחמות הפנימיות שמתקיימים באיזור זה בת"א שבועות ארוכים, שמחנו לעשות קצת שמח לעוברים ושבים בקליפ שהמסר שלו זה איחוד כי אחים אנחנו".

לפני כשלוש שנים כוכב הילדים רוי בוי, ששמו האמיתי הוא רועי עוז, הסתבך בשערוריה ויראלית אחרת והואשם בגזענות אחרי שברשת הופץ תיעוד שלו מטייל עם ילדיו באזור הפזורה הבדואית כשהוא אומר להם "מי רוצה להאכיל בדואי?". לאחר שהוקפאו פרויקטים בהם היה אמור לקחת חלק, התנצל הכוכב על אמירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully