וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לא ראינו בבית האח: התמונה המפתיעה של יובל מעתוק

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:12

הדיירת הכי מתוקה שנמצאת כרגע בבית האח הגדול כבר הבטיחה את מקומה בגמר שיערך בקרוב, אבל תמונה אחת מפתיעה במיוחד שרצה ברשת בשעות האחרונות מציגה צד חדש לגמרי בדמותה התמימה של הדיירת האהובה. וואלה! סלבס נועזת

קובי מעתוק מברך את יובל מעתוק ליום ההולדת/אינסטגרם. צילום מסך

הערב (ד') נדע סוף סוף מי היא חמישיית הגמר של אחת העונות הכנראה יותר שנויות במחלוקת ששודרו של "האח הגדול". בעונה שבה נחצו לא מעט קווים וניתנו פחות מדי אזהרות, נוצרו לא מעט סערות ברחבי הרשת בעקבות אמירות ומעשים של הדיירים וגם בעקבות החיים שהיו להם לפני האח הגדול.

מי שכבר הבטיחה את מקומה בגמר הגדול מלפני שבוע וחצי היא יובל מעתוק, מהדיירות היותר בולטות לחיוב העונה שהפכה לאהובה מאוד על ידי כל הדיירים וגם על ידי הצופים בבית. אבל אם הייתם רואים את התמונה הזו שרצה ברשת בשעות האחרונות כבר בתחילת העונה, יש מצב שהייתם מדמיינים מישהי אחרת לגמרי.

מעתוק, נחשבת לאחת הדיירות, אם לא הכי, מתוקה ובעלת ערכים, אחת שלאורך כל העונה לא ניבלה את הפה ולא נגררה למקומות נמוכים, ובעונה הנוכחית מדובר בהישג גדול ונדיר. בשעות האחרונות הרשת גועשת עם תמונה של מעתוק מאחד מחגי הפורים, בה היא נראית אחרת לגמרי מהדמות המתוקה והתמימה שהכרנו בבית האח הגדול.

יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
מעתוק? זו את?/צילום מסך, אינסטגרם

ברשת כמובן לא נשארו אדישים לתמונה הנועזת, שנראה שהופצה לא סתם דווקא בתזמון הזה, כשמתגברים הקולות להצביע למעתוק בגמר האח הגדול, מה שמערער כנראה את בטחונם של מעריציה של סתיו קצין שמריצים אותה לניצחון וזכייה בפרס הגדול.

"תגידו זאת חסרת ביטחון מעתוק? נראה לי הרבה משחק" הגיב לתמונה אחד הצופים ברשתות החברתיות ובתגובה אחרת נכתב: "איפה יובל ואיפה היא?". לא מעט מהתגובות עסקו במציאת ההבדלים באופן סקסיסטי ומיזגוני למדי בין מעתוק לקצין, שכללו השוואה של מספר הניתוחים וההתערבויות הכירורגיות שהשתיים עברו או לא עברו, לכאורה. כי בעונה בה הרמה נראית לנמוכה מאי פעם, אין פלא שכך גם התגובות אליה.

וואלה! סלבס טעתה פעם ביום שבו מגיעים מחופשים לבית הספר ומאז היא לא יוצאת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully