וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית נגד אביב: "התבלבלת, אמנים שתומכים בממשלה לא מקבלים עבודות"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 15:02

יוצאת הריאליטי יצאה נגד המוזיקאי בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שהתבטא נגד אמנים שלא נוקטים עמדה בנוגע למהפכה המשפטית בישראל. לדבריה של בר זוהר, "אלה שנגד הממשלה משגשגים ופורחים". וואלה! סלבס שחקנית אופי

אביב גפן אביבית בר זוהר. ניר פקין, ראובן קסטרו
עשו אהבה, לא מלחמה. אביב גפן ואביבית בר זוהר/ראובן קסטרו, ניר פקין

בימים האחרונים וואלה! סלבס מצאה את עצמה מודאגת במיוחד, אחרי שפע הדיווחים על פשרה במתווה של ההפיכה המשפטית. מה היא תעשה בלי הריבים היפים של הסלבס המקומיים? איך היא תמשיך לקום בבוקר בלי לשמוע את דעתם הנחרצת של יוצאי הריאליטי והמשפיענים?

אבל בואו לא נספיד את הסכסוכים, כי אביבית בר זוהר החליטה לצאת נגד אביב גפן בחשבון האינסטגרם שלה. הבוקר (ד') פורסם שגפן התבטא נגד אמנים שלא נוקטים עמדה בסוגיית הההפיכה המשפטית. בין היתר, אמר גפן: "יש לי הרבה חברים אמנים שהולכים ומשפיעים ותורמים את קולם לדיון ולמלחמה על המשך הדמוקרטיה. אני רוצה דווקא מכאן, מברלין, לחזק את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש ואני רוצה גם לבוז לאמנים שהם גם חברים שלי, ובשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל היום והם לא נוקטים שום עמדה. הם מעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. נקווה שהם יתיישרו ויהיו אמיצים, כי ישראל זקוקה לכל אמן ולכל איש רוח שייתן את השפעתו".

אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
עוד קצת שגשוג ונשתגע/צילום מסך, אינסטגרם

בר זוהר, כאמור, לא התרשמה מדבריו של המוזיקאי והגיבה באינסטגרם: "מר אביב גפן, קצת התבלבלת. אתה מתכוון שאלה שהם נגד הממשלה מרוויחים ומשגשגים ואילו מפורסמים שהם דווקא בצד הימני הם אלה שסובלים. אומנים שמביעים את תמיכתם בממשלה לא מקבלים עבודות/קמפיינים, ואילו אלה שבפה שלהם רק לא ביבי נמצאים במגמת שגשוג במדינה. האמת חייבת להאמר!".

וואלה! סלבס לא מביעה דעה שאינה ביקורת אוכל. כזו היא, צרת אופקים אך רחבת היקפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully