וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר על הזוגיות החדשה של אמה: "שמחה לראות אותה שמחה"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 12:01

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר התייחסה אתמול לראשונה לפרסום על מערכת היחסים החדשה של אמה, אריאלה ורטהיימר, כשנה וחצי לאחר שאביה איתן נפטר. מה דעתה על הבחור החדש? וואלה! סלבס מתרגשת

מאיה ורטהיימר מתייחסת לזוגיות החדשה של אמא שלה/צילום מסך אינסטגרם

בתחילת השבוע פורסם לראשונה כי אריאלה ורטהיימר, האמנית הפילנטרופית ואמה של השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר, נמצאת בתחילתה של מערכת יחסים חדשה כשנה וחצי אחרי מותו של בעלה איתן ז"ל.

השחקנית התייחסה אתמול (ג') לראשונה לפרסום, והגיבה על כך בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה בעקבות שאלה שקיבלה מעוקביה: "השמועה אומרת שלאמא שלך יש חבר חדש, איך זה עבורך?". בתגובה לכך ענתה הכוכבת בכנות ובמבוכה: "זה לא שלי לדבר על זה. זה כן שלי מהפרספקטיבה מהבת שלה, אבל זה יותר של אמא שלי לדבר על זה. אני מרגישה עם זה מוזר, מאוד. ממש מוזר. ומצד שני אני פשוט מאוד שמחה לראות את אמא שלי שמחה".

"אני רק הכרתי את הבחור הנחמד והמקסים. והוא גורם לה לחייך ובסופו של דבר אני רוצה שאמא שלי תחייך ותהיה שמחה ואני יודעת שגם אבא שלי היה רוצה את זה. והוא נראה לי איש הגון ועל הכיפאק. וזהו. לא תכננתי לדבר על זה, אני לא רוצה לדבר על זה עדיין, נסיים את זה פה, בואו לא נשאל על זה יותר, תודה", סיכמה ורטהיימר.

אריאלה מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר ביחד עם אמה אריאלה/צילום מסך, אינסטגרם

בן הזוג החדש של אריאלה ורטהיימר הוא עו"ד תמיר גילת, המכהן כיו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל. גילת היה נשוי בעבר לעו"ד קרן נהרי, שנפטרה ממחלת הסרטן בשנת 2017 והיא בת 46 בלבד. בעלה המנוח של אריאלה כאמור, הוא איתן ורטהיימר שנפטר לפני כשנה וחצי.

בחודש יוני האחרון סיפרה אריאלה במהלך ראיון על החלל הגדול שנותר עם לכתו של איתן והדרישות ממערכת היחסים הבאה שלה: "זה כואב וזה משאיר חלל, אבל אלו החיים. אני לא יודעת אם אני מוכנה לאהבה, אבל לחבר". אז מה הדרישות שלה? "אינטיליגנציה, חוש הומור, שידע לשתוק איתי ביחד ושידע להיות חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully