וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר בורגיל מבטיח: "אם אני זוכה אני תורם 100 אלף שקל"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:36

מתמודד האח הגדול סיפר על התכניות שלו למה יעשה במידה ויזכה במיליון שקלים, והבטיח כי חלק נכבד מהסכום יוקדש לתרומה מרגשת. מי העמותה שהוא מתכנן לתרום לה? וואלה! סלבס מתנדבת

שניר בורגיל מספר על העמותה שהוא רוצה לתרום לה מכספי הזכייה/צילום מסך אינסטגרם

אין ספק שמיליון שקלים (מינוס המיסים) הם סכום מכובד מאוד, במיוחד כשהם באים אחרי ששרדת תקופה ארוכה בתוך הבית הכי סגור במדינה, כשאתה מצולם 24/7 ונתון לביקורת של כל מדינת ישראל. רובנו היינו נהנים כנראה מהסכום הגדול, אבל יש גם מי שמתכנן לתרום מהפרס במידה ויזכה.

שניר בורגיל, אחד מהמתמודדים הבולטים העונה, סיפר במהלך השיחה של הדיירים בסלון בבית האח כי במידה ויזכה במיליון השקלים, הוא מתכנן לתרום לא פחות מ-100 אלף ש"ח מתוך סכום הזכייה עבור העמותה של יובל מנדלוביץ', שעוסק בהצלת כלבים, בעיקר כאלו הנחשבים ל"מסוכנים" ודואגת להם לבית חם.

בעמותה התרגשו מאוד מהצהרתו של הדייר והעלו לרשתות החברתיות פוסט בו חשפו את המעשה המתוק של הדייר עוד לפני שנכנס לבית האח הגדול וקראו להצביע לו בגמר: "בשנת 2020 נופר פרסמה פיטבולית שננטשה בכלבייה ואנחנו היינו בעומס רציני ולא יכולנו לקלוט אותה אך היה ברור שמצבה הנפשי לא מאפשר שתישאר שם עוד דקה ולכן לקחנו על עצמנו למצוא לה בית!", כתבו וסיפרו כי שניר הגיע לאמץ את הכלבה המדוברת: "האדם בתמונה הוא אבא של אותה ילדה שממש יום אחרי הפרסום שלנו נסע מביתו שבדרום לצפון לאסוף אותה אליו ומאז ועד היום היא אצלו והוא דואג לשלוח לנו תמונות של קייסי המהממת (אחת מבין שלושת הכלבים שלו)".

למידע נוסף על העמותה של יובל מנדלוביץ' ולתרומה של ציוד או כסף- הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully