וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: השחקנית ג'ואי קינג ובן זוגה התחתנו בחתונה סודית

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 13:31

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי השחקנית היהודייה אמריקאית נישאה במהלך סוף השבוע לבן זוגה בטקס חתונה סודי שנערך בספרד. מי הוזמן למסיבה? וואלה! סלבס חשאית

השחקנית היהודייה אמריקאית ג'ואי קינג (24) שכיכבה בסדרת הסרטים המצליחה "דוכן הנשיקות" ובסדרת המתח "הרצח: ג'יפסי רוז" נישאה במהלך סוף השבוע לבן זוגה הבמאי סטיבן פיט בטקס חתונה סודי שנערך בספרד.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות מעבר לים, השניים נישאו בחתונה קטנה ואינטימית לעיניהם של בני משפחה וחברים ביום שבת ה-2 בספטמבר באי מיורקה שבספרד. עוד קודם לכן באותו השבוע פירסמה השחקנית תמונות מתוקות עם בן הזוג מטיול שעשו השניים בפורטוגל. את מסיבת הרווקות שלה חגגה הכוכבת בנאפה וואלי בקליפורניה בחגיגה שכללה ככל הנראה לא מעט יין.

בני הזוג הכירו לראשונה בשנת 2019 כשפיט ביים שני פרקים במיני סדרה בה השתתפה השחקנית. בפברואר 2022 השניים התארסו אך בישרו על האירוסין רק חודש לאחר מכן כשפירסמו ברשתות החברתיות תמונות מרגשות מהצעת הנישואין.

כזכור, בחודש מאי האחרון ביקרה הכוכבת בישראל והעלתה תמונות מהביקור לעמוד האינסטגרם שלה, כשבין היתר בילתה עם השחקנים עמית רהב והדס ירון, נפגשה לארוחה עם ליאור אשכנזי ואפילו עשתה קעקוע בעורף של המילה "חומוס".

  • עוד באותו נושא:
  • הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully