וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זומר חשפה את הגוף שלה אחרי הלידה: "חשוב להראות את האמת"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:14

הדוגמנית המתוקה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של הבטן שלה, כחודש וחצי אחרי שילדה את בתה הבכורה: "אני מחבקת כל שינוי בגוף שלי". וואלה! סלבס מאוהבת

הדוגמנית המתוקה בר זומר ילדה את בתה הבכורה מילה לפני כחודש וחצי וכמו נשים רבות, היא מתמודדת עם גוף חדש שהיא לא תמיד מכירה. אתמול (א') זומר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות של הבטן שלה וסיפרה מה עמד מאחורי ההחלטה להיחשף.

"העלתי את אחת התמונות כאן לסטורי וכתבתי "שהטייץ המחטב לא יטעה אתכן". קיבלתי מאות הודעות, אמיתי מאות. ההודעות רובן מסתכמות במילות תודה מנשים מדהימות וכל מה שחשבתי לעצמי אחרי שקראתי אותן, זה כמה חשוב להראות את האמת וכמה חשוב לחשוף את התמונה המלאה ולא את חלקה.

למה? כי הפלטפורמה הזו יכולה להטעות, יכולה להכאיב ויכולה לתסכל. אנחנו הרי בוחרים מה להעלות, איך ומתי. יכולתי להמשיך לקבל הודעות יפות ומחמיאות בעקבות הסטורים שלי עם הטייץ, הגופייה או האוברול המחטב אבל רציתי שתראו גם מה קורה מתחת. אני לא חושבת שמה שיש מתחת לא יפה, אני רק יודעת שזה לא כמו שהייתי לפני הלידה וזה בסדר! גם בסדר לרצות לחזור להיות.

אני מחבקת כל שינוי בגוף שלי, אני מגלה אותו כל יום מחדש ואני אעבור אותו כמה וכמה פעמים בשביל האוצר שזה מביא איתו".

התגובות המפרגנות לא איחרו להגיע והפוסט של זומר הוצף בנשים שהזדהו איתה. "את מדהימה, כמה זה חשוב להראות את האמת . אני חודש וחצי לאחר לידה ומתוסכלת מהגוף לאחר הלידה, השינויים הם מטורפים . הייתי עסוקה בלהיכנס לפוסטים של נשים מפורסמות לאחר לידה ונדהמתי איך כולן נראות ככה מדהים, ללא סימני מתיחה, ללא שומן עודף בבטן. ואז לאחר מספר דקות אני ניגשת למראה ומסתכלת על הגוף שלי לאחר הלידה: הסימנים, השומן העודף בבטן, החזה שלא אותו דבר ופשוט מתוסכלת. תמשיכי עם האמת".

אחרת כתבה: " את מהממת וזה כל כך חשוב לשתף את הדברים האלו הגוף שלנו מייצר חיים! צריך המון חמלה לעצמנו בתקופה הזו. תוך שלושה-ארבעה חודשים הכל חוזר למקום, הגוף שלנו זה הדבר הכי מדהים שקיים והוא חכם הרבה יותר ממה שאנחנו חושבות. תושה על השיתוף החשוב הזה, זה מבורך".

וואלה! סלבס לא מצליחה להיפטר מהבטן. מצד שני, היא לא ממש מנסה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully