וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל כספית הגיעה לאירוע לבושה בבייבי דול והסעירה את הרשת

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 14:11

אושיית הרשת הגיעה במהלך סוף השבוע למסיבת יום הולדת בלוק נועז במיוחד, והעוקבים ברשתות ממש לא נשארו אדישים אליו. ואיך היא עצמה הגיבה לביקורות? וואלה! סלבס כותונת פסים

בלוגרית האופנה ואושיית הרשת יובל כספית כבר רגילה לעורר שלל תגובות בעקבות הלוקים שהיא לובשת, אבל נראה שהפעם הביקורות היו קשוחות במיוחד אחרי שהגיעה לאירוע לבושה בלוק שלא השאיר הרבה מקום לדמיון.

כספית חגגה במהלך סוף השבוע במסיבת יום ההולדת של עורכת הדין ואשת העסקים שלי זהבי, שחגגה במסיבת פול מון עמוסה בסלבס שכולנו מכירים באירוע שתועד כמובן לרשתות החברתיות מכל זווית אפשרית. אושיית הרשת חגגה במסיבה ביחד עם חברותיה ובן זוגה נמרוד רון, כשהיא לבושה בבייבי דול סגול בתוספת מגפיים וכובע בוקרים, והעוקבים ממש לא נשארו אדישים ללוק הנועז ולריקודים הסוערים שהעלתה לאינסטגרם שלה.

המשפיענית העלה לסטורי שלה תגובות קשות שקיבלה בעקבות הלוק שלבשה, שתקפו אותה ללא רחמים: "אנפולואו רציני. גם בייבידול למסיבה וגם ההתנהגות הזאת. בתור משפיענית שאחיות קטנות שלי עוקבות אחריה מצפים ממך לקצת יותר", כתבה אחת העוקבות ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת אותך ברמות אבל שמלה זה לא!!".

כספית עצמה ממש לא נשארה חייבת, והעלתה סטורי נוסף בו ענתה לכל הביקורות: "שכחתי שאנחנו חיים בערב הסעודית ובכפייה דתית. אף אחת לא חייבת לצאת ככה. זה בסדר אם לא, אני מכבדת אתכן. אני כן דווקא נהנת לקחת פריטים ולשחק איתם. זה עושה אותי טובה פחות? לדעתי לא", והוסיפה: "אני לא שמרנית. לא באיך שאני חיה, לא בבחירות שלי ולא בלבוש שלי. אם הייתי שמרנית לא הייתי פה. תמיד יש מקום להביע דעת אבל וואלה לא תמיד חייב. אם לא אהבתן- אל תתלבשו".

יובל כספית והבייבי דול. אינסטגרם, צילום מסך
עופי על החיים שלך/צילום מסך, אינסטגרם
יובל כספית והבייבי דול. אינסטגרם, צילום מסך
מי לא אוהב גלידה?!/צילום מסך, אינסטגרם

הבלוגרית המשיכה והעלתה סטורי נוסף מהמסיבה המדוברת, והתייחסה בו גם לתקופה האחרונה בה המתח מורגש יותר מתמיד: "אנחנו חווים את זה בתקופה האחרונה יותר מבדרך כלל. שנאה סתם לשם שנראה שמובילה לפילוג וכל החרא הזה. רק כי אנחנו לא חולקים באותן דעות פוליטיות/דתיות שגוזרות דעות אופנתיות ועל החיים בכלל. יותר פשוט להבין שאני זה לא היא והיא זה לא אני וכל אחת שתחיה כרצונה כטוב בעיניה".

ואין ספק כלל שלכספית יש שפע ביטחון עצמי בבחירות שלה, וכדי לחזק את טענתה העלתה את הלוק המדובר גם כפוסט בעמוד שלה וכתבה: "מזל שאני חיה בשביל עצמי וכמו שסבתא שלי אומרת, לא גנבתי כלום". העוקבים עדיין לא השתכנעו וניסו להמשיך ולהתווכח עם בחירת הלבוש שלה, והמשיכו לתקוף אותה בתגובות: "הורדתי ממך עוקב עוד מזמן, והסרטונים שלך קופצים שוב בגלל משפיענים הגונים אחרים שאני עוקבת אחריהם. אבל הריקוד והתנועות גוף שלך כאלה דוחות ורדודות בשילוב הלבוש ההזוי הזה. אינספור נערות וילדות צופות בך. תתעוררי על עצמך", נכתב בתגובה אחת ואחרת הוסיפה: "יש הבדל בין חופש ביטוי לבין טו מאצ' אינפורמיישן, גם לרקוד יש דרך"

אבל בין התגובות הזועמות היו כמובן גם לא מעט תגובות אוהדות ומחזקות שתמכו בבחירה הפשוטה של כספית- ללבוש מה שהיא רוצה. בין כולן בלטה כמובן תגובתו של נמרוד, בן זוגה המתוק שכתב: "אוהב, גמור ומרוסק על בת הזוג שלי, שהביטחון העצמי, האהבה העצמית הבריאה, וההשראה שהיא נותנת לאנשים סביבה, הם בדיוק הסיבה שהתאהבתי בה מלכתחילה. אני אצביע בעד הבייבידול הסגול גם בעוד אלף פעם".

וואלה! סלבס כבר שנים לא טורחת להחליף בגדים והולכת עם הפיג'מה שלה לכל מקום.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully