וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדרלה או לכלוכית? לגווינת' פאלטרו קשה להיות אמא חורגת

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 16:00

הכוכבת הכי מרגיזה בהוליווד דיברה בגילוי לב על הפיכתה לאימא חורגת, אחרי שנישאה לבראד פלצ'וק: "היה לי ממש קשה. זה בערך כמו לנסות להימנע ממוקשים". וואלה! סלבס טרחנית

השחקנית גווינת' פאלטרו יוצאת מגדרה כדי להסביר לנו, האנשים העממיים, שויברטור מוזהב ב-20,000 דולרים או ציפיות משי שטוו נזירות עיוורות יהפכו את החיים שלנו למושלמים. אבל מה אתם יודעים, הסנדלרית הולכת יחפה מדי פעם.

לפי אתר PageSix, הכוכבת חשפה את החוויה המורכבת שלה בתוך המשפחה המעורבת שנוצרה לאחר שנישאה לבראד פלצ'וק, איתו היא מנהלת זוגיות בשנים האחרונות. פאלטרו הפכה לאמם החורגת של איזבלה (19) וברודי (17), ילדיו המשותפים של פלצ'וק והאקסית סוזני בוקיניק.

כשנשאלה על ידי אחד מהמעריצים על החיים המשותפים עם פלצ'וק וילדיו ענתה: "בהתחלה היה לי ממש קשה. זה בערך כמו לנסות להימנע ממוקשים". עוד כתבה בהמשך: "נכנסתי למשפחה שנוצרה לה כבר דינמיקה מסוימת, ובתוך הדבר הזה מתעוררים כל מיני פחדים סביב אובדן והמשמעויות שעולות סביב האדם החדש שנכנס לחיי. אבל ברגע שהתרגלתי לרעיון שהילדים החורגים האלה הם בעצם הופכים להיות הילדים שלי, אהבתי אותם באותה המידה. הצבתי להם את אותם החוקים והגבולות כפי שהצבתי לילדיי ופשוט הלכתי על זה בלב שלם".

וואלה! סלבס מנהלת יחסי אהבה-שנאה עם מוריס חולד המחמד. עלה לה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully