וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: לקח לנו רגע לזהות את נסרין קדרי

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 13:24

מצעד מכובד של מיטב מזמרי וזמרות ארצנו הקטנטונת הגיעו להרים בחתונה של אחד מהמפיקים המוזיקליים המבוקשים ביותר, אבל אנחנו נתקענו על הזמרת הלוהטת שממשיכה להציג מהפכים במראה שלה. וואלה! סלבס סאן אין

נסרין קדרי. אור גפן,
היי ברבי גירל/אור גפן
פן חזות. אור גפן,
קבלו אותם! החתן והכלה/אור גפן

אם במקרה חיפשתם אתמול (א') זמר או זמרת שיופיע באירוע שלכם ותהיתם למה אף אחד לא פנוי, זה כנראה כי אף אחד לא העז להחמיץ את החתונה של אחד מהמפיקים המוזיקליים המבוקשים במדינה פן חזות ובחירת לבו דנה חיימוביץ'.

אם השם עדיין לא מצלצל לכם מוכר, אז אולי תכירו אותו כחלק מהצמד המוזיקלי דולי ופן, שאחראיים לכמה מהלהיטים הכי גדולים בשנים האחרונות, מה שהפך אותם לצמד שכל זמר וזמרת ממש, אבל ממש ישמחו לקבל מהם חומרים או לעבוד עם השניים, אז מה הפלא שאף אחד לא העז להבריז?

עדן בן זקן שוקי ביטון. אור גפן,
כמובן שגם עדן ושוקי הגיעו/אור גפן
מוש בן ארי ג'ני זבישה. אור גפן,
אתכם לא ראינו הרבה זמן!/אור גפן

הזוג המאושר נישאו במתחם הארועים "טרמינל" בפתח תקווה מקבוצת הבאר של סבא, וזכו לקבל צ'קים עם השמות הכי גדולים בישראל עליהם. בין היתר הגיעו וגם הופיעו ליאור נרקיס ומוש בן ארי, שהכניס אותם לריקוד הסלואו הראשון והמסורתי. מי שעוד הופיעה וצדה את עיניה החדות של וואלה! סלבס הייתה נסרין קדרי, שלקח לנו רגע לזהות אותה עם הצבע הבהיר בשיער שלה. אז אם אחד מהשלושה יוציא בקרוב להיט ענק שעליו יהיו חתומים הצמד, יש מצב שנסגרה כאן עסקה שווה במיוחד.

וואלה! סלבס מתפלחת לחתונות אקראיות רק בשביל ארוחת ערב בחינם כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully