וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חום כבד: הכוכבת סלמה הייק חוגגת 57 בביקיני מחרפן

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 15:07

הכוכבת הרותחת היא ההוכחה החותכת לכך שמתהלכות ומתהלכים בנינו בני אדם שהזמן לא באמת משפיע עליהם, כשחשפה תמונות ביקיני וזכתה להמון אהבה. וואלה! סלבס צורחת

שחקנית הקולנוע, הבמאית והמפיקה סלמה הייק שרק הולכת ומשתבחת עם השנים, חגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדתה ה-57. לכבוד המאורע החגיגי, היא שיתפה תמונות לוהטות במיוחד.

הכוכבת הרותחת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות מחוף הים כשהיא בביקיני מחרפן והתייחסה לחגיגות: "אני כל כך שמחה ואסירת תודה! הבריאות, העבודה שמחזיקה אותי, היחסים שלי עם בעלי החיים והטבע, ואהבתם של כל המעריצים הנאמנים שלי".

בין החברות הקרובות שהרימו להייק היו בלה ת'ורן והכוכבת פריאנקה צ'ופרה. אחת ממערכות היחסים הבולטות של הכוכבת מתוך שלל החברויות שמצליחה לתחזק היא עם הכוכבת העל-זמנית אנג'לינה ג'ולי. בשבוע שעבר השתיים נצפו בארוחת ערב במסעדת The Nice Guy, וברגע שיצאו מהמסעדה נחשף כי לצידן נכחו גם בנה של ג'ולי פקס ת'יאן (19) ובתה של הייק ולנטינה פלומה פינו (15).

ג'ולי והייק הן חברות ותיקות שלקחו את החברות שלהן צעד אחד קדימה, כשהצטלמו יחד לסרט המצליח של מארוול "נצחיים" (Eternals) ב-2021. בשנה שעברה, ג'ולי אפילו חגגה את יום הולדתה ה-55 של הייק יחד עם משפחתה באירוע מצומצם.

וואלה! סלבס הזמינה ביקיני באינטרנט וקיבלה גזיר קרטון של בז. אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully