וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת אלימות ובריונות": אברהם אקלום מסתבך

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 15:29

בית האח הגדול ידע מאז ומתמיד התלקחויות סוערות בין הדיירים, כשבימים האחרונים ישנה ביקורת נרחבת כלפי הדייר אברהם אקלום. האם ההתנהגות שלו כלפי סתיו הלכה רחוק מדי? וואלה! סלבס כדורי הרגעה

בימים האחרונים הרשת סוערת סביב התנהגותו של אברהם אקלום, אחד מששת הדיירים שנותרו בבית האח הגדול. ובזמן שהבית המצולם ביותר במדינה הופך למתוח מתמיד, מריבה חדשה בין אקלום לדיירת הבולטת סתיו קצין הסעירה שוב את הצופים וגררה תגובות קשות.

בפרק ששודר אמש (שבת) קצין ישבה לבדה בסלון הבית ונדרשה להתעסק עם האייפד. לאחר כמה רגעים אקלום ניתר על הספה שלידה וצפה בה. קצין ביקשה ממנו ללכת, אך אקלום התעקש לשבת לידה ברגע הכי פחות מתאים וסירב להתפנות. הקטע הופץ בטיקטוק ועורר את זעמם של הגולשים.

"מה שאברהם עשה זאת אלימות ובריונות", כתבה אחת הגולשות. "הוא יצא וכל כך יתחרט על המעשים שלו", נכתב בתגובה נוספת. מהצד השני של המתרס היו כמה צופים שהאשימו את ההפקה, שמציגה את אברהם באור שלילי: "איך ההפקה מתאמצת להוציא אותו רע".

הסטורי של אברהם אקלום האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
״הגיעו מים עד נפש״/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אברהם אקלום האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
״פוסט שמעודד בריונות ברשת״/צילום מסך, אינסטגרם

אך לא מדובר בפעם הראשונה בה מופנית ביקורת כלפי התנהגותו של אקלום: לפני כמה ימים הרשת האשימה אותו בניסיון להרוס לקצין את ישיבת התקציב עליה הייתה אחראית לראשונה. מנהלי העמוד של אקלום כתבו: "אברהם משיב באותו המטבע אחרי שהוא וכל דיירי הבית חוו סבל מתמשך, כן סבל. וזה בלשון המעטה. אברהם בחר לא לשתוק ולתת יד למעשים נוראיים ועוקצניים.

מתנצלים אברהם לא צבוע או לקקן. מי שאוהב מסכות לא יתמוך בו וזה זכותו. אנחנו הולכים עם הצדק והאמת שזה אברהם. לא ברור למה ציפיתם, שיסבול התנהגות וישב בצד ויסבול? הגיעו מים עד נפש. אברהם הדייר הכי כנה שנראה על המסך לא יעזור לאף אחד. ומי שחושב אחרת נשמח לראות איך מעביר על סדר היום עקיצות ואמירות מרושעות שנאמרות לעברו".

וואלה! סלבס חולקת את הספה שלה עם שני חורים ומוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully