וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבר רפאלי ועד אדל בספלוב: ילדי הסלבס חוזרים ללימודים

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 10:04

יחד עם 2.5 מיליון התלמידים שחזרו היום ללימודים, היו גם לא מעט ילדים שההורים שלהם הם מהאנשים המפורסמים במדינה. וואלה! סלבס שעת אפס

אם האזנתם היטב, הצלחתם לשמוע הבוקר (שישי) את אנחת הרווחה הקולקטיבית בזמן שהורים החזירו את ילדיהם לספסל הלימודים, רק כדי לקבל אותם חזרה לסוף שבוע שלם.

הסלבס המקומיים לא יוצאים מן הכלל ורבים מהם חלקו תמונות ברשתות החברתיות של הרגעים המרגשים. יעל בר זוהר העלתה תמונה של בתה בשער בית הספר וכתבה "נסיכה שלי, מאחלת לך שתיכנסי ברגל ימין בשער הקסום של הבית ספר ושתהיה לך שנה חדשה נפלאה. שתתפתחי, תלמדי דברים חשובים והכי חשוב שתהיי מאושרת ועם חיוך.

בסוף מה שהכי חשוב לנו ההורים זה לא הציונים, אלא שהילדים שלנו יהיו בטוב. שיהיו טובים אליהם ושיגדלו להיות אנשים טובים. חמלה, רוך, נתינה, אהבה, ראיית הטוב, חסד. אלה הם השיעורים החשובים ביותר לחיים. ואני כולי תקווה שהשנה לא יהיו ילדי מטריה, שאף ילד לא ירגיש דחוי ושלא רואים אותו. זאת האחריות של כולנו . אני מקווה שמורי התיכונים שכמעט שבתו, מתחילים היום את השנה בתחושה שרואים אותם ומבינים כמה העבודה שלהם היא שליחות".

בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם
עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
ילדיה של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם
יובל המבולבל. אינסטגרם, צילום מסך
יובל המבולבל/צילום מסך, אינסטגרם

בר רפאלי ובעלה עדי עזרא ליוו את בתם לבית הספר, לכבוד יומה הראשון בכיתה א'. עינב בובליל העלתה תמונה של ילדיה וכתבה "השם ישמור צאתכם ובואכם מעתה ועד עולם. בהצלחה".

גם יובל המבולבל העלתה תמונה, אבל לא של ילדים אלא שלו: "בוקר טוב לכל עם ישראל, בהצלחה לכל הילדים בגן החדש ובבית הספר החדש. עלו והצליחו".

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מוניציפלים/צילום מסך, אינסטגרם

מעיין אדם העלתה לסטורי תמונה של בן הזוג יובל צלנר, שמתמודד לראשות עיריית תל אביב ונתקל ממש במקרה בראש העיר המכהן רון חולדאי שהגיע לברך את התלמידים.

אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן. אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם
אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
בהצלחה שייה אסתר!/צילום מסך, אינסטגרם
ליהיא גרינר. אינסטגרם, צילום מסך
B-I-N-G-O/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בספלוב, חביבת המדור ואישה חסרת סבלנות, העלתה תמונות של בתה הבכורה שייה בדרך לגן. בהמשך, חלקה סלפי וכתבה "אצלי אין הסתגלות, הגעתי הלכתי. אני אפילו לא נשארת שתי שניות, זה לא בשבילי".

גם ליהיא גרינר חלקה סלפי עם ילדיה בדרך למוסדות החינוך, וכתבה "חזרה לבית הספר, חזרה לחיים".

וואלה! סלבס נשרה בכיתה ד'. היא העדיפה ללמוד בבית הספר של החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully