וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבלתי מדיכאון במשך שנים": סיימון קאוול חשף את מצבו הנפשי

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 16:46

אחד האנשים הקרים ביותר על המסך הקטן הפגין רגישות, וסיפר שהתחיל ללכת לטיפול פסיכולוגי בעקבות מצבו הנפשי: "הלוואי שהייתי עושה את זה לפני עשרות שנים, זה כאילו שמשקולת כבדה ירדה לי מהלב". וואלה! סלבס תומכת

סיימון קאוול. Anthony Sinclair/Getty Images, GettyImages
״סבלתי מדיכאון לאורך השנים״. סיימון קאוול/GettyImages, Anthony Sinclair/Getty Images

שופט אקס פקטור המיתולוגי סיימון קאוול, חווה בתקופה האחרונה לא מעט שינוים. הוא מכר את ביתו בלונדון תמורת סכום עתק, רכש חלק גדול ממזקקת אלכוהול במיאמי ועוד לא התחלנו לדבר על הפרצוף שלו. בין כל העיסוקים, קאוול מצא זמן לדבר על מצבו הנפשי.

קאוול בן ה-63 סיפר בפוקדאסט "The Mirror's Men in Mind": "סבלתי מדיכאון לאורך השנים וחשבתי שזה משהו שהוא חלק בלתי נפרד ממי שאני". בהמשך, חשף קאוול כי הוא התחיל לאחרונה ללכת לטיפול: "הלוואי שהייתי עושה את זה לפני 10 או 20 שנה. זה כאילו שמשקולת כבדה ירדה לי מהלב". עוד הרחיב ואמר כי הוא זוקף לזכות הטיפול את ההשפעה החיובית על חייו.

צייד הכשרונות הקשוח שיתף בחרדות שתקפו אותו בעיקר בתקופה בה פרצה מגיפת הקורונה: "בשלבים מאוד מוקדמים של המגיפה כמה מהחברים שלי חלו ממש. ואז חשבתי לעצמי 'אולי גם לי, לבן שלי ולארוסתי זה יקרה. התקופה הזו נתנה לי זמן להרהר בדברים באופן שמעולם לא הייתי עושה קודם. אבל כשהמגיפה החלה להירגע קצת, הייתי צריך לחזור מחדש לעולם האמיתי. ואז שאלתי את עצמי איך אני מרגיש עם זה".

סיימון קאוול. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
״זה משהו שאתה צריך להתמודד איתו״/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

עוד הוסיף כי באותה התקופה החליט לנסות ללכת לטיפול פסיכולוגי לאחר ששמע על כך מחבריו: "למען האמת מעולם לא לקחתי את נושא הטיפול ברצינות, אבל אחרי שעברתי חוויה יחסית טראומטית בזמן המגיפה, הבנתי שכדאי לי לנסות. בפגישה הראשונה ישבתי ממש נבוך ולא כל כך ידעתי מאיפה להתחיל. ואז תוך 20 דקות הרגשתי כאילו אני מכיר את המטפל כבר 20 שנה, הוא הרגיע אותי".

וואלה! סלבס מנהלת שיחות נפש עם שמשון התרנגול שלה. הוא מקשיב נפלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully