וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעצלתי לצבוע בקיץ": גווינת' פאלטרו מתגאה בשיער האפור

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 16:32

הכוכבת ההורסת החליטה שנמאס לה להיכנע לנורמות והשוויצה בשורשים האפורים: "הרעיון שאנחנו אמורות להקפיא את הזמן ולהיראות אותו הדבר הוא כל כך מוזר". וואלה! סלבס סאן אין

גווינת׳ פאלטרו, 31 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אפרפרה וטוב לה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גווינת' פאלטרו. Highbrow Hippie אינסטגרם, צילום מסך
יפה בכל מצב/צילום מסך, Highbrow Hippie אינסטגרם

זה לא סוד שהחום הכבד שמביא איתו הקיץ גורר איתו עצלנות רבה, אך אם חשבתן שזה לא חל על מיטב הסלבס מעבר לים, תחשבו שנית. גם השחקנית ומייסדת מותג הלייף סטייל GOOP, גווינת' פאלטרו, התקשתה לצאת מהבית למספרה והתלבטה יחד עם המעריצים האם להשאיר את השורשים האפורים שהתחילו לבצבץ.

הכוכבת פצחה אמש (ד') בסשן שאלות ותשובות בסטורי שלה, ובעודה עונה לשאולתיהם החטטניות של העוקבים והעוקבות, היא נאלצה להתמודד עם שאלה ישירה במיוחד: "את מתכוונת לגדל שיער אפור כרגע? זה יפה לך אגב". פאלטרו שהופתעה בחיוך מהשאלה, ענתה בכנות מלאה: "אני לא יודעת, פשוט התעצלתי לצבוע במהלך הקיץ".

ולא רק שהכוכבת ענתה בהומור לשאלה הישירה, היא גם דאגה לתת לציבור הצצה קרובה יותר לשורשים האפרפרים שלה כשצילמה בתקריב את שיערה ושאלה: "להמשיך לגדל שיער אפור או להישאר בלונדינית?".

כבר בשנת 2020 השחקנית חשפה לוק נוצץ במיוחד כשהיא על השטיח האדום בגלובוס הזהב לצד בעלה התסריטאי בראד פלצ'ק, בעוד שיערה מתהדר בשורשים שביצבצו להם בגאווה. בחודש יולי האחרון השחקנית סיפרה למגזין Vouge UK: "כנשים אנחנו רוצות להיות בריאות וכיוצא בזאת גם להזדקן. הרעיון שאנחנו אמורות להקפיא את הזמן ולהיראות אותו הדבר הוא כל כך מוזר". עוד הוסיפה כי היא חושבת שנשים צריכות לחבק את השיער האפור שצומח להן במקום לכסות אותו: "אני אוהבת לראות משהי כמו אנדי מקדואל עם התלתלים האפורים היפים שלה, מדברת על תהליך ההתבגרות שלה בפתיחות".

גווינת׳ פאלטרו, קמרון דיאז, 31 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בסטיז לנצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קמרון דיאז, גווינת פאלטרו. GettyImages
יפות וטובות ונקווה שהפסקתן לקדם הפרעות אכילה יחד/GettyImages

הכוכבת ניצלה את הסטורי כדי לאחל מזל טוב לחברתה הטובה קמרון דיאז, לכבוד יום הולדתה ה-51: "אחת מהחברות הטובות, קרובות ואהובות שלי". החברות של השתיים החלה לפני יותר מעשור, כפי שסיפרה דיאז בראיון ל- Bazaar UK בשנת 2012: "התקרבנו מאוד אחרי מותו של אבי, אמיליו דיאז. היא הייתה שם בשבילי התחברנו מאוד".

וואלה! סלבס מצאה פתרון לשיער השיבה ומגיעה לכל מקום בכובע ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully