וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מפחיד, עצוב ושמח": שי אביבי ואשתו נפרדו

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 14:05

השחקן והקריין המטריף שי אביבי ובת זוגו היוצרת והשחקנית מיכל ליבדינסקי, חשפו שהחליטו לפרק את החבילה בפוסט מרגש. וואלה! סלבס ואם פרידה

שי אביבי מיכל ליבדינסקי. פייסבוק, צילום מסך
אהובים. שי אביבי ומיכל ליבדינסקי/צילום מסך, פייסבוק

כבר עשרים שנים ששחקן הקולנוע והקול האיקוני שמלווה את התכנית "בואו לאכול איתי", שי אביבי, נשוי ליוצרת והשחקנית מיכל ליבדינסקי. אחרי 25 שנים של חיים ועבודה משותפים, השניים הודיעו שהחליטו להיפרד.

בפוסט שהעלתה לפייסבוק שלה, חשפה ליבדינסקי שהשניים החליטו לקחת הפסקה ממערכת היחסים וכתבה: "מה זאת אומרת הפסקה, שואל כל מי שאני מספרת .זאת אומרת שאנחנו גרים בבתים נפרדים, לא יודעים מתי נחזור, לוקחים בחשבון שיש אפשרות שלא נחזור, אבל יוצאים להפסקה עם כוונה להיפגש מחדש".

ליבדינסקי שיתפה שזאת לא הפעם הראשונה שהם נפרדים, ושהפעם האחרונה הייתה לפני עשר שנים: "והנה זה קורה שוב. זה מרגש. זה מפחיד. זה שמח. זה עצוב. השנה אנחנו סוגרים עשרים שנות נישואים ועשרים וחמש שנים יחד. זה המון זמן של יחד", בנוסף היא דאגה להדגיש שזוגיות היא עבודה קשה.

שי אביבי מיכל ליבדינסקי. אינסטגרם, צילום מסך
מימים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

היוצרת המשיכה ובכנות כמעט עירומה שיתפה בפחדיה עם פרסום החדשות: "כרגע אנחנו גרים בנפרד, אבל עדיין עובדים יחד. במקביל גם מפתחים את עצמנו בנפרד. או שנפסיד את המבנה היקר של היחד שבנינו, או שניפגש מחדש אחרת. שלמים יותר, משלבים ידיים לקראת השליש האחרון של החיים. יש רצון וכוונה לגמור את הגלגול הזה יחד. ויש גם ראייה שאולי זה לא יקרה. ימים יגידו. כרגיל אמשיך לדווח מהשטח. לחיי האמת של הלב, של הדרך, של החיים".

וואלה! סלבס נפרדת מהאקס פעם בשבוע כדי לשמור על הריגוש.

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully