וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי ניתוח אחד בכל רגל": פנינה רוזנבלום חושפת לאן נעלמה

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 13:41

אשת העסקים פנינה רוזנבלום נעלמה מעין הציבור בחודשים האחרונים. בדיוק כשהתחלנו לדאוג, היא הסבירה שנקלעה למשבר רפואי שאילץ אותה לקחת הפסקה. וואלה! סלבס משתקמת

הפוסט של פנינה רוזנבלום. אינסטגרם, צילום מסך
"עומדת על שתי הרגליים"/צילום מסך, אינסטגרם

בחצי השנה האחרונה אשת העסקים ודוגמנית העבר פנינה רוזנבלום הייתה מתראיינת ומעלה סרטונים בישיבה, לא נצפתה משווקת את הקרמים והמוצרים שלה בקניונים ובכלל, המיעוט בריקודים עורר חשש לא קטן במערכת וואלה! סלבס.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה רוזנבלום את הסיבה להורדת ההילוך: "חצי שנה סופר אינטנסיבית עברה עלי, תקופה לא קלה בכלל. אתם בטח שואלים לאן נעלמתי, למה לא יצא לנו להיפגש כל כך הרבה זמן אחרי שהיו לנו מפגשים קבועים בקניונים", פתחה אשת העסקים.

"לצערי, נאלצתי לעבור שני ניתוחים של החלפת מפרק ירך, ניתוח בכל רגל. חייבת להודיע לכל המתלבטים שסובלים בימים אילו מהבעיה - הניתוח שינה לי את החיים. סוף סוף אני עומדת על שתי הרגליים, עדיין בהחלמה. אבל מיום ליום מרגישה טוב יותר".

פנינה רוזנבלום בבית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
ילדים זה שמחה/צילום מסך, אינסטגרם

היא לא שכחה להודות לכל מי שליווה אותה בתקופה הלא פשוטה: "אני רוצה להודות למשפחה המדהימה שלי, לד"ר ירון בר זיו. ולכם, הקהל שלי שהתעניין ובדק תמיד לשלומי. תשמרו על עצמכם ונתראה ממש בקרוב. סוף שבוע נעים". דוגמנית העבר העלתה לאחר מכן גם תמונה נוספת מבית החולים עם ילדיה, גל וחן רוזנבלום.

וואלה! סלבס שברה את הירך אחרי שהחליקה על גיוזה בת חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully