וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זיהינו: המהפכים המטריפים של הסלבס

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 9:11

הביצה המקומית מלאה בכוכבים שהתרגלנו לראות ולאהוב, אלא שאז הם החליטו לעבור טרנספורמציה מטורפת ולהוכיח שאפשר לאהוב אפילו יותר. וואלה! סלבס הברבור

קרין גורן. צלמים זמנים מורשים, דניאל אלסטר, מערכת וואלה
האישה והאגדה. קרין גורן/מערכת וואלה, צלמים זמנים מורשים, דניאל אלסטר

בתחילת השבוע וואלה! סלבס הציגה לכם את הגרסה החדשה של הקונדיטורית קרין גורן, שהתחדשה בגזרה, תסרוקת וקמפיין חדשים ולוהטים. אבל מה אתם יודעים, גורן היא לא הכוכבת היחידה שעשתה מהפך מטמטם במראה החיצוני והביצה המקומית מלאה בברבורים. קבלו אותם!

והרי החדשות: נגה ניר נאמן

נגה ניר נאמן. אביב חופי
נגה ניר נאמן/אביב חופי
נגה ניר נאמן. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
נגה ניר נאמן/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

המשפט הידוע אומר שעל תהילה משלמים בזיעה. במקרה של נגה ניר נאמן, התהילה הגיעה בכל צורה וגודל, אבל אחרי כמה שנים על המסך הקטן, המגישה והכתבת התחילה לשלם בזיעה והתוצאות לא איחרו להגיע.

וואלה! סלבס לא יודעת כמה קילוגרמים היא השילה, ובכנות זה לא מאוד רלוונטי כי יותר מגזרה חטובה, התגנבה אליה גם רוח נעורים נהדרת פלוס סגולה שכולנו מייחלים לה בסתר: גניבת פוקוס בכל אירוע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טודו בום: בן אל תבורי

בן אל תבורי. אביב חופי
בן אל תבורי/אביב חופי
בן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

בן אל תבורי נמצא באור הזרקורים הרבה לפני שהוא וסטטיק הקימו צמד שהרעיד את המדינה. מי שהחל את דרכו כזמר די זניח, הצליח להגיע לטופ וכולנו ראינו אותו מתבגר לעיני המצלמות. לא ברור אם מדובר בתוצאה של עבודה קשה, עזרה חיצונית כי מי נולד עם שיניים כאלה, או תפישה של גודל המעמד. אולי מדובר בכל הנסיבות גם יחד, אבל התוצאה זהה: בטן שאפשר לגרד עליה גוש פרמזן.

חצי בן אדם: ג'ונה היל

ג'ונה היל בטקס פרסי MTV. Christopher Polk, GettyImages
ג'ונה היל בטקס פרסי MTV/GettyImages, Christopher Polk
ג'ונה היל ושרה בריידי, 9 ביולי 2023. Mike Coppola, GettyImages
ג'ונה היל ושרה בריידי, 9 ביולי 2023/GettyImages, Mike Coppola

נכון, טכנית ג'ונה היל הוא לא כוכב מקומי, אבל הוא יהודי ולנו שמורה הזכות לנכס לעצמנו כל דבר שהוא עושה. מי שהתחיל את דרכו בתור קומיקאי שמנמן, מהסוג שנכנס לבריכה עם חולצה ונוטה לקבל גוון לובסטרי כשהוא בא באינטראקציה עם השמש, עבר מהפך מטורף בחודשים האחרונים וליטרלי לא זיהינו.

לפי אתרי רכילות מעבר לים, היל שקל 140 קילוגרמים לפני שפצח בדיאטה. כעת הוא שוקל בערך חצי מזה ואם תהיתם איך הוא עשה את זה - דעו שאין פתרונות קסומים. "זו בעיקר דיאטה. הלוואי והייתי יכול לספר על איזה ג'יני או כדור שלקחתי, אבל זה לא קרה. הלכתי לפגישה עם דיאטנית והיא שינתה את ההרגלים שלי".

חביב המדור: מושיק רוט

מושיק רוט. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
מושיק רוט/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן
מושיק רוט. אור גפן,
מושיק רוט/אור גפן

מושיק רוט הוא אחד האנשים החביבים ביותר על וואלה! סלבס. משהו בביישנות, בדרך בה הוא מדבר על אשתו ובעיקר האוכל הטעים שהוא מצליח לייצר, שבה את ליבה הקשה. בשנה האחרונה רוט השיל יותר מ-70 קילוגרמים ממשקלו, ובראיונות שונים דיבר בפתיחות על הדרך הקשה, שכללה ניתוח ושגרת אימונים מפרכת, עד שהגיע ליעד הנכסף.

180 מעלות: ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי. ניר פקין
ג'קי אזולאי/ניר פקין
ג'קי אזולאי. אור גפן,
ג'קי אזולאי/אור גפן

כשג'קי אזולאי התחילה את דרכה בביצה המקומית, הכרנו אישה דתייה מאוד שנהגה להגיע לאירועים כשהיא חמושה בפאה, לבוש צנוע ובעל נאמן. אחרי שהשניים התגרשו, קיבלנו את הגרסה הבועטת של אזולאי. כאילו היא בועטת במשהו, כי יש לה שרירי רגליים טו דיי פור.

אזולאי נפרדה לשלום מהלבוש הצנוע, נתנה דרור לשיער, התחילה לפקוד אירועים ומסיבות ובעיקר לצאת עם גברים שצעירים ממנה בהרבה. אם וואלה! סלבס הייתה יכולה לבחור השראה, כנראה שזו הייתה היא. וכנראה שלא, אין לדעת.

  • עוד באותו נושא:
  • קרין גורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully