וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומוסקסואליות אינה סטייה": סגירת המעגל המרגשת של רן דנקר ואביו

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 13:26

הזמר רן דנקר סגר מעגל עם אביו אלי והעלה כתבה שפורסמה לפני ארבעה עשורים, בה התייחס אביו לקהילת הלהט"ב. וואלה! סלבס תפוח ועץ

רן דנקר. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, אינסטגרם

לא פעם יוצא לנו לשמוע סיפורים של בני נוער או אנשים בוגרים שמספרים על עך שנטייתם המינית לא התקבלה על ידי המשפחה שלהם. לא רק שהחברה הערימה עליהם קשיים, אלא גם אלה שאמורים להיות הקרובים אליהם ביותר. למזלו של הזמר רן דנקר, כמו שהוא גם מעיד בעצמו, הוא גדל להורים ליברליים שקיבלו אותו והיו שם בשבילו.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם, שלו שיתף הזמר בכתבה על אביו, השחקן אלי דנקר, שפורסמה לפני ארבעה עשורים וכותרתה: "אלי דנקר: הומוסקסואליות אינה סטייה", ובה נכתב ציטוט מפי דנקר האב: "נקודת המוצא שלי היא שהומוסקסואליות אינה סטייה. אני לא רק חושב על זה בשכל, אני מאמין בזה. אם הבן שלי יבוא אליי ויאמר לי 'אני הומוסקסואל' זה בסדר גמור. אני אעזור לו להתגבר על הבעיות".

"הידיעה הזאת התפרסה לפני 40 שנה ביום הזה ממש, ארבעה חודשים לפני שנולדתי", פתח הכוכב. הוא המשיך והוסיף מסר לדנקר האב שתמך בו בדרך: "גאה בך, גאה שאתה אבא שלי וגאה שככה חונכתי ואלה המסרים שקיבלתי: להיות כל מה שאני רוצה להיות.

לבוא אל העולם הקשוח שמאתגר אותך עם ידיעה פנימית מהבית שמי שאני זה הכי טבעי ויפה שיש השפיעה ומשפיעה ותשפיע על חיי ואני מודה על כך. אני מחנך ככה את הבנות שלי ומאמין שהכל מתחיל בחינוך. אני אעשה כל שביכולתי שכל ילדה וילד יגדלו על ברכיי הערכים של שוויון זכויות והידיעה הפנימית שהם שווים ראויים ואהובים בדיוק כפי שהם.

אמשיך לדבר על זה לשיר על זה ולרקוד את זה. היתה לי הזכות לגדול להורים ליברלים ומעודדי קרבה ואהבה למרות קשיי החיים ואני מרגיש חובה להמשיך ולהפיץ את המסרים האלה בעולם עבורי עבור המשפחה שלי ועבור דור העתיד שלנו שיכול להוביל שינוי", סיכם.

וואלה! סלבס למדה לפתור סכסוכים משפחתיים בעזרת הברזה מאירועים משפחתיים. תנסו את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully