וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהב כל פיסה ופיסה ממך": הברכה המרגשת של עומר אדם

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 13:05

אחרי שהרים לה מסיבת הפתעה והבריז, הזמר עומר אדם בירך את יעל שלביה לכבוד יום ההולדת שלה וזה מתוק במיוחד. וואלה! סלבס מפצה

הברכה של עומר אדם ליום ההולדת של יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
הוווווו/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר עומר לא מרבה להעניק לנו הצצות לאישיות המתפרצת שלו, אבל מדובר בגבר רומנטי במיוחד. אחרי שהרים מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה של בת זוגו יעל שלביה, וואלה! סלבס גילתה שבחצות בדיוק הוא ביקש שיחשיכו את המקום, עשה שיחת פייסטיים מארה"ב ודאג שישימו את השיר שלו "תמיד שלך" שבקליפ מצולמים שניהם ברגעים זוגיים.

כמובן שכמו בכל יום הולדת, המילים חשובות יותר מהמעשים, ומזל שהזמר יודע דבר או שניים על רגש: "אהבה שלי, אישה שלי, אני אוהב כל פיסה ופיסה ממך. מאחל לך שתמיד תהיי בשמחה שתשמרי על הפשטות, התמימות, הערכים ועל הלב שלך. שתמיד תהיי לי בריאה ושהחיוך בחיים לא יירד לך מהפנים מאוהב בך, מזל טוב" איחל הכוכב.

התגובה של יעל שלביה לעומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מתי חתונה?/צילום מסך, אינסטגרם

מי שריגשה לא פחות היא שלביה בעצמה, בתגובה שכתבה על הפוסט: " לימדת אותי על אהבה,
איך לאהוב בלי גבול. אתה יותר מכל מה שדמיינתי שאפשר להרגיש להתרגש , לסמוך ולהתחבר משורש הנשמה. אני אוהבת אותך, הפכת אותי לאדם יותר טוב ועד סוף ימי אתן לך הכל".

מי שעוד התרגשו היו הגולשים שנהנו מהפגנת החיבה של הפאוור קאפל: "וואלה בלי לחן וריגשת יא מלך", כתב עוקב שממש לא היה היחיד, אבל בין כל השמחה היו גם כמה דודות שהיו חייבות וחייבים להלחיץ: "אין יפים כאלהה תציע לה כבר גמרת אותה", "טבעת דחוף, חוזר דחוף".

וואלה! סלבס חוגגת ימי הולדת עם שוברי הנחה מיוחדים במועדון לחבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully