וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהמה ברברית ואלימה, מסכן אברהם": ספיר בורגיל מסתבכת

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 11:04

יוצאת הריאליטי התארחה בתכנית ואחרי ששמעה מילים שלא נעמו לה, החליטה להגיב בצורה קיצונית שעוררה סערה ברשתות. וואלה! סלבס מוגזמת

חלק מהשיקולים על כניסה לתוכנית ריאליטי בסדר גודל של האח הגדול הם גם העובדה שאנשים יגידו את דעתם ויעבירו ביקורת שיכולה להיות לא לטעמך. מי שפחות הבינה את הקונספט של חופש הביטוי ולכלוכים של פאנל לייט נייט היא המודחת ספיר בורגיל.

בקטע שרץ ברשתות, בורגיל מביאה למי שגם היה דייר לפני כמה עונות, שי חי. המנחים של התוכנית "אח לילה" ששודרה אמש (ד') שי לי שינדלר וקווין רובין שרו יום הולדת שמח למתמודד העבר שחגג את יום הולדתו, והוא הודה להם בשמחה על העוגה שקיבל מאחורי הקלעים לכבוד המאורע.

כששאלו את ספיר האם היא רוצה להביא לו כוס מים כמתנה ליום ההולדת, אחרי שעצבן אותה לפני כן במהלך השידור, היא בחרה לשפוך עליו את תכולתה של הכוס והקדישה את המעשה לבן זוגה שכלוא עדיין בבית: "אברהם, הקטע הזה מוקדש לך חיים שלי בלב". הסיטואציה לא הפסיקה להפתיע בזמן ששי חי לקח את המעשה ברוח ספורטיבית ולא כמו שהיינו רגילים לראות בימיו בבית האח.

המעשה העיר את כל עם ישראל ברשתות החברתיות, שלא יכלו להתעלם: "זה לא מצחק. לא מתאים, לא עושה אותך גיבורה ולא הייתי מתגאה בזה. הלכת לתוכנית ריאליטי, תדעי שאנשים ידברו ויגידו מה דעתם, את יכולה לקבל ויכולה שלא", כתב נדיר אליהו.

הסטורי של נדיר אליהו. אינסטגרם, צילום מסך
צחוק בצד/צילום מסך, אינסטגרם

"אבל לשפוך כוס מים? בשידור? מה קשור? נשבע שראיתי את זה ולא היה לי נעים בשביל שי חי, שה' יודע איך הוא שתק אבל רואים שלא היה לו נוח". אליהו ממש לא היה היחיד: "היא צריכה רק להגיד תודה לאלוהים שנדיר, בר כהן או נופר מור לא היו שם כי אז זה לא היה עובר לה בשקט ובצחוק כמו שהיה באולפן ברגע המביך הזה", הגיבה גולשת אחרת.

"רמה נמוכה ברמות ומאוד אלימה, מסכן אברהם מה מחכה לו", כתב גולש נוסף ותגובות רבות כמו: "שאת מנסה להישאר רלוונטית בכוח", "רק מוכיחה שכל מה שאמרו עליה נכון! בריונית", ואפילו מילים קשות כמו:"בהמה" ו"ברברית" כיכבו בטוקבקים.

גולשים רבים גם בחרו לקחת צעד קדימה ואף פנו לגורמים מוסמכים: "תת רמה, גועל נפש. התלוננתי לרשות השידור, כולם להתלונן שלא יתנו יד להתנהגות של האישה האלימה הזאת ולא יזמינו אותה יותר לשום מקום!".

וואלה! סלבס לא שופכת משקאות. אולי איזה תה טוב פה ושם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully