וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלפה בשיבוט? הסרטון המטריד של קריס ג'נר

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 14:57

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קריס ג'נר העלתה סרטון מוזר לחשבון האינסטגרם שלה שהצליח להכעיס מעריצים ברחבי העולם. וואלה! סלבס דאק פייס

פה ושם קופץ לכל אחד סרטון בו אמני איפור משנים את עצמם לחלוטין, הופכים לדמויות או לאנשים אחרים בעזרת קונטור ומברשות בלבד. במקרים מסויימים, שילוב של איפור כבד מספיק ופילטרים שקיימים ברשתות שעוברים את גבול הטעם הטוב, יכולים ליצור מראה שמזכיר ניסיון דיגיטלי להאניש את סירי. תשאלו את כוכבת הריאליטי ואשת העסקים, קריס ג'נר.

אמן האיפור סאמר קוזאמי העלה לחשבון האינסטגרם סרטון של אשת העסקים שעל הדרך גם מספיקה לנהל את הקריירות של כל בנותיה וכתב: "הגלאם של היום למאמאג'ר". לא ברור אם בנוסף לאיפור שניסה ללא הצלחה להיראות טבעי היו גם בערך חמישה פילטרים, כי ג'נר לא הייתה נראית כמו בן אדם אמיתי.

בתגובה לתיעוד המדאיג המעריצים התחילו לבוא בדרישות: "בבקשה תפרסם סרטון ללא פילטר כדי שנוכל לראות את היופי הטבעי שלה. העובדה שאתה אמור להיות אמן איפור גדול תגרום לעוקבים עוד לחשוב שהאשליה הזאת היא המציאות. לראות נקבוביות זה גם נורמלי", כתבה גולשת אחת, והיא לא הייתה היחידה.

תגובות נוספות כמו: "אחי זה נראה סופר מזוייף! מה לא בסדר איתך?", "תכילי את הגיל שלך, הפילטר הזה מביך", כיכבו. גם חשבון האינסטגרם הרשמי של אפליקציית Facetune הגיבו על הפוסט: "זה זמן נהדר להזכיר שיש לנו עכשיו פוטושופ גם לסרטונים", וענו לנו על החשדות.

אפשר לעשות דוקטורט על כמות פדיחות הפוטושופ של משפחת קרדשיאן, בעבר נתפסה קים בתמונות בהן הצליחה להצמיח בדרך פלא יד שלישית. ורק לאחרונה, אחותה קלואי נתפסה בפדיחה נוספת כשעיוותים מוזרים במיוחד הופיעו בתמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שעברו עריכה כדי לגרום לרגליה להיראות רזות יותר, וכך גם שינויי פרופורציה לא עקביים של המותניים שלה מתמונה לתמונה.

וואלה! סלבס משתמשת בפילטרים כדרך קבע. יש לה פרצוף קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • קריס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully