וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובי הקוטב יסתדרו: מרתה סטיוארט שוב על הכוונת

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 14:35

במהלך שייט לגרינלנד הקרירה, מרתה סטיוארט ספגה אש על שימוש במשאב טבע לצרכים אישיים ולא מאוד מוצדקים. וואלה! סלבס סקס און דה ביצ'

אחת המגמות המדאיגות שעולות בזמן שכדור הארץ מתחמם היא היעלמותם של הקרחונים שנמסים בקצב מסחרר ומאיים להציף מדינות שלמות. בנוסף, באיזה סוג של פרדוקס, היעלמותם של הקרחונים מאיצה גם את התחממות כדור הארץ כיוון שהמשטחים הלבנים מחזירים כמות גדולה יותר של אור שמש לחלל, ועל הדרך שומרים עלינו.

מי שפחות מודאגת מאפוקליפסיה סביבתית היא מרתה סטיוארט שאספה איתה גוש קרח בזמן שייט בגרינלנד כדי לדאוג שהקוקטייל שלה ישאר קריר ויחליק כמו שצריך בגרון: "האמת שאפילו לקחנו קרחון קטן בשביל הקוקטיילים שלנו", כתבה על הפוסט בחשבון האינסטגרם שלה בה השוויצה במשקה הורוד.

כמובן שהיא לא הצליחה לחמוק מעיניים של פעילים סביבתיים, שסירבו לתת לעניין לעבור בשתיקה: "קר או לא קר, תכיני קרח לעצמך מרתה. אל תבזזי את הטבע", כתבה עוקבת אחת, בזמן שאחרת חיזקה: "זה לא מאוד אתי מצידך בהתחשב בזה שאנשים מודאגים מהעובדה שהם נמסים"

אפילו את המעריצים שלה הצליחה להכעיס: "מרתה אני אוהבת אותך, אבל לא בדיוק דיברת על ההתחממות הגלובלית בניו יורק? קרחונים נמסים לקוקטייל שלך בוודאי לא יעזרו. אני אפילו לא אדבר על הסירה שאת שטה עליה ועל כמה שהיא לא תורמת לאיכות הסביבה".

וואלה! סלבס הייתה מקררת את הקוקטיילים שלה אם היא הייתה יכולה להרשות לעצמה יותר ממי ברז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully