וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורי נוט סורי: דולי פרטון מנפנפת את בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 13:07

למה זמרת הקאנטרי האגדית סירבה להיפגש עם הנסיכה קייט מידלטון ונפנפה את ההזמנה שקיבלה מבית המלוכה הבריטי? וואלה! סלבס שעת תה

דולי פרטון קייט מידלטון. GettyImages
תודה אבל לא תודה/GettyImages

אפשר להגיד מה שרוצים על זמרת הקאנטרי האגדית, דולי פרטון, אחד מהם היא העובדה שגם בגיל 71 יש לה לוח זמנים יותר עמוס מרוב בני ה- 20 בעולם. מי שגילתה את העובדה הזאת על בשרה, הייתה קייט מידלטון שהזמינה אותה לשעת תה וקיבלה סירוב מעליב.

במהלך ראיון ב- BBC Radio 2, שיתפה הזמרת על הלו"ז שלה בזמן הביקור בלונדון כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי שלה: "הפעם אפילו הייתי מוזמנת לשבת לכוס תה עם קייט, והרגשתי כל כך לא נעים. לא יכולתי ללכת, היו כל כך הרבה דברים שהייתי צריכה לעשות!".

לאחר מכן התבדחה כוכבת הקאנטרי על סיבה נוספת מאחורי ביטול הפגישה המלכותית: "היא לא התכוונה לקדם את אלבום הרוק שלי, אז הייתי חייבת לסרב לה!", אך למרות ההלצה שבימים עברו הייתה שולחת אותה לגרדום, הזמרת לא שכחה שבכל זאת מדובר באצולה: "באחד מן הימים אני הולכת לעשות את זה, זה יהיה נהדר!".

למרות שאת ההזדמנות לפגוש את מידלטון היא פספסה, הכוכבת סיפרה בעבר שהיא לא שוכחת את הפעם בה הגיעה להופיע באירוע ה- Silver Jubilee של המלכה המנוחה אליזבת השנייה בשנת 1977.

הדבר שהלחיץ אותה יותר מהכל היה עניין הקידה לכבוד בני משפחת המלוכה: "אפילו שהיה פרוטוקול, היית צריך לקוד קידה וכל זה, ראיתי שלא ממש היה להם אכפת מזה בסופו של דבר, גם אם טעית זה היה בסדר. פחדתי פחד מוות לפשל".

וואלה! סלבס אוהבת מסיבות תה. כלומר, כשהיא שופכת אותו בכמויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully