וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הכל ורוד": בר זומר בוידוי מרגש על האימהות

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 11:53

זאת לא הפעם הראשונה שהדוגמנית והמשפיענית בר זומר חולקת את התחושות והחוויות אחרי לידת בתה הבכורה, וכמו תמיד היא לא שוכחת להוסיף מסר אופטימי. וואלה! סלבס מתאוששת

הסטורי של בר זומר. אינסטגרם, צילום מסך
קפיצת גדילה או אולי זה גזים?/צילום מסך, אינסטגרם

אמנם לא ממקור ראשון, אבל וואלה! סלבס שמעה שהבאת ילד לעולם כרוכה בהכנות רבות והקרבת שעות שינה רבות אף יותר, צל"ש למי שעומדת בזה בגבורה. מדובר בלופ אינסופי שסובב אך ורק סביב העולל החדש, שלמרות שהוא קיים תקופה קצרה, הבכי שלו מרגיש כאילו תמיד היה ולנצח יישאר. לעומתה של וואלה! סלבס, מי שלוקחת את הדברים בפרופורציות היא האם הטרייה, הדוגמנית בר זומר.

זומר, שילדה שילדה את בתה הבכורה מילה בחודש שעבר, העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה וידוי כנה: "הימים האחרונים עם מילוש לא פשוטים, לא יודעת אם זו קפיצת גדילה או אולי זה גזים או אולי זה סתם פינוק, אני לא יכולה להגדיר את עצמי כי אני בעצמי לא יודעת. אני מרגישה במן "לופ". לופ של אוכל, בכי, ידיים ומעט מאוד שינה. זה הכי הגיוני, זה הכי בסדר, אני הכי שם.

אבל אני לא כותבת את זה כדי להגיד כמה זה בסדר, אלא כדי לפרוק ולשתף בכמה שלפעמים זה לא בסדר. לא לא בסדר בהתנהגות שלי, אלא לא בסדר בתחושות שלי. לא הכל "ורוד" ולא הכל מסתדר כמו שרוצים. פתאום כל מה שהוא "אני" נדחק קצת לפינה, פתאום התסכול של "מה אני עושה לא נכון" מגיע, פתאום השאלות לא מפסיקות לתקוף".

את הוידוי היא סיימה עם מסר שאימהות נוספות יוכלו להתחבר אליו: "יש ימים כאלה, אתמול היה אחד מהם. אחד מיני רבים יש לומד. שבהם רגשית, הרגשתי לא בסדר".

הסטורי של בר זומר. אינסטגרם, צילום מסך
"להסתכל לקושי בעיניים"/צילום מסך, אינסטגרם

אך הסיפור לא נגמר כאן, המשפיענית המשיכה וסיפרה גם על סיטואציה שקרתה עם בעלה אביב כהן: "אתמול אביב שאל אותי מה יש לי ולמה אני נראית עצובה. אמרתי לו את האמת, שקשה לי, הימים האחרונים במיוחד. הוא כמובן ניסה לעודד אותי (בצורה הכי מדהימה שיש ומהמקום הכי טוב שיש) אבל אמרתי לו שאין צורך לעודד אותי, שאלת אותי מה יש לי? אמרתי את האמת.

אני לא מחפשת עידוד, אני מחפשת לפרוק. הרי אני בטוחה שיהיה בסדר , כרגע, בנקודה שאני נמצאת בה אני חווה קושי. ולפעמים לבוא ולהגיד אני לא בסדר או להסתכל לקושי בעיניים"נגיד את זה ככה, מבלי לתרץ למה איך וכמה, עוזר".

וואלה! סלבס נמצאת בלופ של אוכל, שינה וחוזר חלילה כבר שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully