וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 53: קלאודיה שיפר נופשת בביקיני וזה לוהט

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 7:09

דוגמנית העל האיקונית העבירה את יום ההולדת שלה בחופשה שטופת שמש ביוון, וחשפה גזרה מסנוורת שמוכיחה כי מתהלכים בינינו בני אדם שהזמן לא חל עליהם. וואלה! סלבס טפו טפו

דוגמנית העל האיקונית קלאודיה שיפר חגגה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-53 בחופשה שטופת שמש ביוון וחשפה גזרה שומטת לסתות.

שיפר שיתפה סרטון בעמוד האינסטגרם שלה בו היא עומדת בביקיני קטנטן כשהשמש קופחת מעליה, ולפתע פרפר קטן נחת על האצבע שלה. לצד הסרטון המקסים שיפר העלתה גם תמונות מסורתיות נוספות של חגיגות יום הולדת, שכללו בבית קיץ מפואר עמוס בבלונים, עוגת יום הולדת ועוד קצת ביקיני כדי להזכיר איך סופרמודל אמיתית משתבחת.

שיפר דיברה בעבר לא פעם על התבגרות, כפי שסיפרה למגזין Elle UK: "בעבר קיבלתי הרבה מחמאות, אך יש שלב בו צריך להתקדם הלאה ולהבין שזה זיכרון נחמד, אבל הוא נגמר ומיד לאחר מכן מגיע דור חדש. גם אם היית אומר לי שקיימת גלולת קסם שתגרום לי להיראות שוב כמו שהייתי בגיל 20 לא הייתי לוקחת".

לכוכבת שלושה ילדים אותם היא חולקת עם הבמאי מת'יו ווהן (52): קספר (20) קלמנטין (18) וקוסימה (12). מאחורי זוגיות ארוכת השנים הזו בין השניים, עומד גם סיפור של משולש אהבה רומנטי. ווהן ושיפר נפגשו לראשונה בארוחת ערב בלוס אנג'לס, בזמן ששיפר הייתה מאורסת לדיוויד קופרפילד. לבסוף היא בחרה להתחתן עם ווהן.

וואלה! סלבס חוגגת יום הולדת בכל ביקור במסעדה. היא לא תוותר על עוגה וזיקוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully