וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נופל רחוק: הבן של יו הפנר פתח אונליפאנס

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 17:35

מארסטון הפנר, בנו של הפלייבוי הידוע יו הפנר, הופך את התפקידים בחשבון האונליפאנס החדש שלו ויוצא נגד אביו המנוח. וואלה! סלבס חשופה

הרבה מחקרים שואלים האם אופי של אדם מגיע מהסביבה שלו או דווקא מהגנים של הוריו. במקרה של מארסטון הפנר (33), בנו של הפלייבוי המנוח יו הפנר, קשה שלא לתהות אם יצא לו להכיר גם חיים אחרים, או שגם הסביבה וגם הגנים היו אלה שלא עשו עימו חסד, כי בימים אלה הוא הצטרף לאונליפאנס.

למרות המהלך הלא יותר מידי מפתיע, הטענות שהוא מעלה על הכניסה לאתר דווקא כן מפתיעות. בשיחה עם The Messenger תקף הפנר את אביו: "אתה יכול להיות המנכ"ל של אנשים עירומים אבל לא להיות האדם שמתפשט? אתה יכול לשלם לאנשים שעובדים בתעשיית המין אבל לא להיות פאקינג חלק ממנה? זה בולשיט, זה מעצבן אותי".

בנוסף לביקורת על אביו, הוא גם פתח על אמו שהייתה אחת מהשפנפנות: "אמא שלי דיגמנה לפלייבוי, מעולם לא התביישתי בזה. כאילו, לא רציתי לראות אותה עירומה וללא בגדים. אבל זה היה פשוט נורמלי, עירום היה נורמלי. הייתי שומע את זה כל הזמן".

יו הפנר. GettyImages
אבא ובן/GettyImages

נשמע שהפנר הצעיר בא עם מסרים מוכנים מהבית, כשחזר פעם אחר פעם שמה שהוא עושה ומה שאמו עשתה זה לא פורנוגרפיה: "פלייבוי זה לא פורנוגרפיה, זה שאנשים מאוננים לזה, זה לא אותו הדבר", מה שעוזר לך לישון בלילה חיים.

עוד התייחס לחשבון האונליפאנס שלו ואמר: "יש את הגבול הזה שהמשפחה שלי יכולה להגיד שזו פורנוגרפיה, אבל כל עוד אני מעלה תמונות עירום בטוב טעם אז זו לא פורנוגרפיה. זה ממש מגוחך לדעתי, אני רק עושה את מה שאני מאמין בו וזה שאין שום דבר לא בסדר בעירום", באמת אין דבר רע בעירום אבל אולי הפנר ג'וניור זקוק לעזרה מקצועית כדי לעבד את חוויות החיים.

וואלה! סלבס מוכרת תמונת של כפות הרגליים שלה כדי להתפרנס בכבוד.

  • עוד באותו נושא:
  • יו הפנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully