וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס חום כבד: קנדל ג'נר רותחת במיוחד בחופשת בנות במקסיקו

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 16:15

אם פעם שאלתן את עצמכן כמה בגדי ים כדאי לארוז לחופשה ספוגת שמש, בואו נגיד שהדוגמנית הרותחת והבסטיז שלה ענו על השאלה באופן הכי מסחרר שקיים. וואלה! סלבס התקף חרדה

הדוגמנית הרותחת קנדל ג'נר מזוהה עם הטייטל "האחות הכי קלאס באפס מאמץ" מתוך האחיות לבית קרדשיאן-ג'נר, אבל הפעם נראה שהיא הצהירה זאת קבל עם ועדה.

לפי מגזין PEPOLE, כוכבת הריאליטי והבסטיז היילי ביבר, לורי הארווי וג'סטין סקיי ארזו כמה זוגות ביקיני ונסעו לחופשה פוטוגנית במיוחד במקסיקו לכבוד יום הולדתה ה-28 של סקיי. אם תהיתן כמה בגדי ים צריך לחופשה הקצרצרה הזו, התברר שג'נר כבר שברה שיא גינס בהחלפה הכי זריזה בעולם.

הדוגמנית הלוהטת שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה מסנוורת במיוחד בביקיני בהיר שחשף את הגנים המשובחים שבורכה בהם. מיד לאחר מכן, מבלי שעוקביה הספיקו למצמץ, ג'נר השוויצה בבגד ים נוסף בפוסט שהעלתה בו שיערה נראה מעט פרוע בלשון המעטה.

אבל אל תחשבו שלחבורת הבנות אין טיפת מודעות עצמית, כי כלת השמחה סקיי ניצלה את החלפת הלוקים הזריזה של הבנות במטרה לצחוק על המנהג המגוחך. סקיי העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה "כמה ביקיני את יכולה ללבוש ב-48 שעות שאלתן?" והעלתה חמש תמונות שונות שלה שבכל אחת היא לובשת ביקיני אחר. תשובה טובה.

וואלה! סלבס ניסתה להשתחל לביקיני בשנות ה-80. חלקים ממנו עדיין לא הוסרו ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully