וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתתי לו את הנשמה": מה קרה בין ספיר רונדלים לאורן להב?

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 14:43

כוכבת הטיקטוק ספיר מיכאלי העלתה סרטון בו היא חושפת מה גרם לקרע בינה לבין כוכב האינסטגרם אורן להב. וואלה! סלבס שופכת תה

קשה למצוא אדם שאוהב את תרבות הפופ הישראלית ולא נתקל בכוכב האינסטגרם אורן להב ובכוכבת הטיקטוק ספיר "רונדלים" מיכאלי. רק לא מזמן נרגעה הסערה שהייתה בעקבות עלייתה של מיכאלי בהופעתו של סטטיק כשהתבקשה לרקוד עם הגב לקהל, וכוכבת הטיקטוק כבר מצאה את עצמה בשערוריה נוספת.

מיכאלי העלתה סרטון שאורכו יותר משש וחצי דקות, והגיע בעקבות תהיות רבות סביב היעלמות הסרטונים המשותפים שלה ושל להב. היא חשפה את השתלשלות העניינים ופייר, לא ראינו את זה בא: "זה התחיל מזה שאורן שלח לי הודעות על ספיר כבר אין לי הערכה לסרטונים, אני מרגיש שאני לא מוערך יותר. ואני מאוד התחברתי לאורן מהמקום שהוא מקבל הרבה הייט, וגם אני קיבלתי הרבה הייט.

רציתי מאוד לקחת אותו, לחבק ולהראות לו שהכל בסדר, שהוא עדיין רלוונטי. ברשת זה פעם למעלה פעם פחות וזה בסדר, ככה זה התחיל". היא המשיכה וסיפרה שהיא הייתה נוהגת לאסוף את כוכב האינסטגרם בן ה- 15 ולשלם על כל ההוצאות שהיו כשבילו יחד: "לקחתי אותו אלי הביתה, אספתי אותו מהבית שלו. החזרתי אותו כל הזמן הלוך ושוב".

"הוא אמר לי שהוא יבוא ברכבת, אמרתי לו לא, אתה לא עולה ברכבת, אני באה לוקחת אותך, הכל אני עושה. העיקר שירגיש טוב, ששאני פה לצידו, שזה לא רק הפרסום". לאחר מכן אמרה שהיא לא רק חשבה על כל הקריאטיב של התכנים שיעלו יחד ושילמה על היציאות המשותפות שלהם, אלא גם שילמה לבדה את כל ההוצאות על השיר המשותף שהוציאו השניים "דרמטית".

הסיבה שהוא לא שילם הייתה כי ספיר לא הסכימה שלא הוא או ההורים שלו יוציאו כסף, בכל זאת בן 15. "בדיוק יום אחרי שהוצאנו את השיר הוא החליט שלא בא לו יותר להיפגש", סיפרה מיכאלי, "כל פעם שאני אומרת לו בוא ניפגש הוא אומר לי שהוא עמוס. עכשיו בואו אני לפני חתונה, אני הכי עמוסה שיש, ועדיין יכולתי למצוא לו את הזמן. זה כבר הגיע למצב שאני מאוד מאוד נפגעת ואמרתי לו את זה. הוא מבחינתו אמר "ספיר אני הרמתי אותך". אורן אתה לא הרמת אותי ואני לא הרמתי אותך, היינו ביחד שילוב, כאילו הוא פנה אלי בכלל. הוא ילד בן 15 אני גם לא כועסת עליו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מיכאלי סיפרה שלהב העליב אותה מול הסוכנת החדשה שלו: "הוא נכנס לסוכנות והסוכנת החדשה שלו ראתה אותי בהשקה ורצתה שאני אהיה גם בסוכנות. ואז הוא אומר לי לידה בפנים: "לא. ספיר לא תהיה איתי בסוכנות, אם היא תהיה איתי בסוכנות היא תיקח לי את כל העבודות", פה הרגשתי כבר סכין".

אחרי שחזרה על כך שהיא פגועה ולא כועסת, כוכבת הטיקטוק הוסיפה שניסתה ליצור קשר עם אמו של הילד. מהלך הגיוני בהתחשב בזה שמדובר בקטין: "היא אמרה לי "ספיר תביני, אורן חתם בסוכנות", כאילו הרגשתי שמעיפים אותי הצידה, ספיר לא רלוונטית יותר. אורן קיבל את מלוא האהבה ואני לא יכולה להסביר כמה אני פגועה. אין, התעשייה הזאת זה קשה".

זו לא פעם ראשונה שהשניים רבים במרחב הטיקטוק, אך הפעם היא החליטה להפסיק: "אני לא רודפת אחרי אף אחד. אני פגועה מאוד, ועם זאת אני צריכה להיות עם פרופורציה ולהבין שמדובר בילד בן 15".

וואלה! סלבס רבה אחת ליום עם ילד בן 15. ריף, בן אחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully