וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התזונה של היידי קלום מטריפה את הרשת ויש לזה סיבה טובה

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:20

הדוגמנית בת ה-50 הצליחה לעצבן את המעריצים כשפרסמה את התפריט המלחיץ שלה, ואם זה לא מספיק גם צילמה את משקלה. וואלה! סלבס פחמימות לנצח

היידי קלום. אינסטגרם היידי קלום, צילום מסך
אז מה בתפריט היום?/צילום מסך, אינסטגרם היידי קלום

הדוגמנית היידי קלום עוררה סערה לאחר שחשפה בפני העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה תפריט תזונה מדאיג ביותר, עם כמות קלוריות שוואלה! סלבס מצליחה לעבור בארוחת בוקר מבלי למצמץ.

לפי אתר DailyMail, תפריט התזונה של קלום בת ה-50 מגיע לצריכה יומית של 900 קלוריות בלבד, מה שעורר את זעמם של העוקבים שטענו כי קלום מעודדת הרגלים לא בריאים ואם זה לא הספיק, קלום גם צילמה לעוקביה את משקלה: 62.5 ק"ג על גובה של 1.76.

גולשים רבים הזדעזעו מהמספרים הנמוכים וטענו שקלום מעודדת הפרעות אכילה, וחיה בצורה שרחוקה מלהיות בריאה. הדוגמנית לא נשארה אדישה לתגובות והעלתה סטורי, בו ניסתה להבהיר את הדברים. "אני לא סופרת קלוריות, מישהו שאל כמה אני שוקלת ועניתי ואנשים פשוט הסיקו מסקנות. זה עצוב, אין עיתונות אמיתית יותר, אנשים ממציאים סיפורים".

בראיון למגזין Red סיפרה קלום: "אני מרגישה מרוצה מאיך שאני נראית כרגע, אם לא, אז הייתי משנה את זה. אני לובשת איזה מכנסיים שאני רוצה. בעבר הייתי צריכה להיות ממושמעת יותר ועכשיו אני פשוט בוחרת לאכול דברים נכונים יותר ומגלה שיש כל כך הרבה אפשרויות".

וואלה! סלבס אכלה אתמול קורנפלס בכמות ששווה למשקל גופה של קלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully