וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לבת היחידה של אוליביה ניוטון ג'ון?

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:36

לאחר שחשפה את המאבק הממושך בהתמכרויות לסמים ובמחלת האנורקסיה, קלואי לטאנצי בתה היחידה של כוכבת גריז, חשפה על תופעה מטרידה שהתעוררה אחרי מות אימה. וואלה! סלבס תומכת

קצת יותר משנה עברה מאז שהשחקנית האיקונית אוליביה ניוטון ג'ון ("גריז") נפטרה בעקבות מאבק של 20 שנה במחלת הסרטן. כעת, בתה קלואי לטאנצי (37) חושפת את התופעה המטרידה שהתעוררה אחרי מות אימה.

לטאנצי היא בתם היחידה של ניוטון ג'ון והשחקן מאט לטאנצי, וגם היא הלכה בעקבות הוריה לעבר קריירה בשואו ביזנס והפכה לשחקנית וזמרת בתחילת דרכה. אך מסקירה קלה בהיסטוריה הרפואית שלה, לטאנצי ידעה מצבים קשים מאוד בעברה ולאחר מות אימה העניינים הסתבכו.

לפי אתר DailyMail, לטאנצי דיברה בעבר על התמיכה הרבה שהעניקה לה אימה כשניסתה להתגבר על התמכרות לסמים, דיסמורפיה ואנורקסיה. אך מוקדם יותר השבוע, חשפה לטאנצי בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כי אחרי מות אימה מצבה הנפשי הידרדר עד מצב בו החלה לחוות גם אובדן זיכרון קיצוני, והיא מתכוונת לקחת הפסקה של שלושה שבועות.

"אני לא הייתי בסדר, היה לי אובדן זיכרון קיצוני ולא הצלחתי לקום מהמיטה, הזנחתי את עצמי. אחד המסרים הגדולים ביותר של אמא שלי היה לדאוג לעצמך. אז אני מתכוונת לקחת הפסקה של שלושה שבועות בגלל מצבי הנפשי והפיזי", סיפרה בגילוי לב לעוקביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully