וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: אורי נגר הותקף באלימות על ידי אלמונים

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 10:42

מקרה מפחיד ביותר קרה אתמול לאורי נגר, הפורש הטרי מהאח הגדול, לאחר שאלמונים תקפו באלימות אותו ואת אחיו במהלך נסיעה בכביש. מה קרה שם?

אורי נגר האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אמאל'ה./צילום מסך, רשת 13

אורי נגר, מתמודד האח הגדול שפרש בתחילת השבוע מהתכנית, חווה אתמול (ד') מקרה מפחיד במיוחד כשהוא ואחיו הותקפו באלימות בזמן שנסעו ברכבם.

לאחר המקרה המלחיץ נגר סיפר כי אחיו נהג ברכב והוא ישב במושב שלידו. בזמן שישבו ברכב הגיעו שני אנשים שהם לא מכירים והחלו לתקוף אותם באגרופים. אורי ואחיו נסעו מהמקום תוך שהם מתקשרים למשטרה לדווח על המקרה. ככל הנראה אין קשר בין המקרה לבין השתתפותו של נגר בתכנית. על פי הפרסום של העיתונאי רן בוקר, המשטרה אישרו את המקרה ומסרו: "עם קבלת התלונה משטרת תחנת באר שבע פתחה בחקירה ועיכבה לחקירה חשוד במעורבות באירוע".

כזכור, בתחילת השבוע אורי בחר לצאת מבית האח הגדול ולפרוש מהתכנית מאחר ולטענתו מיצה את החוויה, 38 ימים אחרי שנכנס אל הבית בכניסה השנייה. על אף השהות הקצרה יחסית, נגר היה מתמודד בולט וסומן כמי שיגיע רחוק בתכנית ועל כן הפרישה שלו הייתה מפתיעה מאוד. בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם כתב: "מצטער שאכזבתי לא מעט בהחלטה לעזוב את בית האח הגדול אבל ויש אבל גדול, אני לא מצטער עליה! אני שלם ואני במקום הכי מדהים שיכולתי לבקש לעצמי"

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully