וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשלמי מחיר על החברות עם נתניהו": ההודעה המטרידה שנשלחה לניקול ראידמן

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 13:32

אשת העסקים המעושרת חלקה עם עוקביה הודעה מטרידה שקיבלה בחשבון האינסטגרם שלה, ולא היססה להגיב ולקרוא לאהבת חינם. וואלה! סלבס בלוק

זה לא סוד שניקול ראידמן היא חברה טובה של בנימין ושרה נתניהו, ויצאה להגנתם לא פעם בחשבון האינסטגרם שלה. היום (ד') ראידמן חלקה עם עוקביה הודעה פרטית שקיבלה מאדם שזהותו נשמרה בסוד, ובא אליה בהאשמות קשות.

"בגללך המדינה שלנו נהרסת, בגלל אנשים זבל כמוך, בגלל החבר שלך ביבי. את חברה של משפחת פשע. מה חשבת לעצמך? את תשלמי מחיר על החברות שלך עם משפחת נתניהו ותדחפי להם סיגרים לתחת. את תומכת בהם ואחרי זה את לא מבינה למה אנשים שמים לך רגליים. את גמורה בתעשייה, הבנת גברת?"

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן פרסמה את ההודעה אך טשטשה את שמו של השולח, והגיבה: "התלבטתי אם לפרסם או לא, אבל זו דוגמא לשנאת חינם עקב החברות שלי עם ראש הממשלה, רעייתו ומשפחתו. לאן הגענו? אנשים איבדו שפיות. אני גאה בחברות שלי עם אנשים שאני אוהבת ולא אוותר עליה גם אם המחיר הוא להיות מחוקה בברנז'ה או בתעשייה".

ראידמן המשיכה וכתבה: "90% מהחברים שלי הם שמאל-מרכז, אנשים שיוצאים להפגין נגד הרפורמה. גם אם אנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים, אנחנו עדיין חברים ואוהבים. במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להביע את הדעות שלו ולהיות חבר של מי שהוא רוצה, מבלי לעבור לינץ'. מדינה מפולגת? כן, בגלל אנשים כאלה. אגב, מי ששלח את ההודעה החמה הזו הוא איש תעשייה שדאג לטרפד לי פרוייקט גדול".

וואלה! סלבס חושבת שפילוג העם נובע מטקסט לבן על רקע אדום, אבל זו רק היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully