וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יודעת מה לעשות": מה קרה בהופעה של מיכל הקטנה?

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 10:42

כוכבת הילדים העסוקה נתקלה בלא מעט דרמות לאחרונה, אבל את מה שקרה לה לפני ההופעה אתמול היא לגמרי לא צפתה. "לא קרה לי דבר כזה בחיים שלי". מה היה שם ואיך זה הסתיים? וואלה! סלבס דרמה קווין

מיכל הקטנה שכחה את הבגדים שלה/צילום מסך / אינסטגרם

אם יש מישהי שמוכיחה לנו כמה דברים אפשר להספיק ב-24 שעות ביממה (חוץ מנועה קירל), היא ללא ספק כוכבת הילדים מיכל הקטנה. היא מתפעלת עסק מצליח, רשתות חברתיות פעילות, שישה ילדים וכמובן, אין סוף הופעות במהלך הקיץ. אבל לפעמים לא הכל הולך כל כך חלק.

הכוכבת הגיעה אתמול (ג') לטבריה עבור שתי הופעות שתואמו לה מראש, אבל רק שהגיעה אל בית המלון גילתה את הדרמה הגדולה- היא שכחה את בגדי ההופעה שלה בביתה שבתל אביב. בסדרה סטוריז שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה הכוכבת: "דבר כזה לא קרה לי בחיים. יש לי שתי הופעות בטבריה, בבוקר הייתה לי הופעה בימית 2000. חזרתי הביתה לזמן קצוב ובזמן הזה החלטתי לכבס את הבגדים. באמצע היו לי עוד 14 דברים שטיפלתי בהם במקביל. פתאום קיבלתי הודעה שאני צריכה לרדת כי ההסעה כבר למטה. פשוט ברח לי מהראש, לא לקחתי את הבגדים של מיכל הקטנה להופעה. אין לי כלום!"

מיכל הקטנה שכחה את בגדי ההופעה. אינסטגרם, צילום מסך
סרט אימה/צילום מסך, אינסטגרם
מיכל הקטנה שכחה את בגדי ההופעה. אינסטגרם, צילום מסך
מזל שהלב הוא אותו הלב/צילום מסך, אינסטגרם

"איזה דרמה, איזה מטורף זה. אני לא יודעת מה לעשות. לא קרה לי דבר כזה בחיים שלי. תמיד יש עוד רזרבה ברכב שלי אבל לא הגענו עם הרכב שלי, הגענו עם הסעה", סיפרה הכוכבת בסערה. בזמן שחיכתה בחדר המלון לשגיא המפיק שלה, שיצא לחפש עבורה בגדים מתאימים למופע, הגיעו לדלת חדר המלון שלה עובדות מצוות הבידור שהציעו לה בגדים חלופיים.

וייצמן ויתרה על החלופות שפחות התאימו להופעה, ואחרי דרמה קצרה במהלכה המפיק הנאמן לא מצא תחילה נעליים מתאימות, הם הצליחו ללקט טי שירט ורודה, טייץ ואולסטרס מתאימות שהחליפו באופן זמני את המדים הקבועים של כוכבת הילדים: " זה הלוק של מיכל הקטנה, עם זה אני עולה. מצד אחד זה לא הבגדים של מיכל הקטנה נכון, אבל זה אותו הלב". ואם חששתם, אז בזמן שכל הדרמה התחוללה ויצמן הצליחה לארגן משלוח של בגדי ההופעה שלה, שהגיעו בזמן למופע השני שנקבע לה.

וואלה! סלבס שכחה פריט חשוב מאוד בבית כשטסה לחו"ל: את בעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully