וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל קורה לטובה": למה אנה זק מבטלת את ההופעות הקרובות שלה?

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:02

הכוכבת הצעירה הייתה בדרך לחופשה מפנקת, אלא שכבר מהרגע שירדה מהמטוס הכל השתבש, והיא נאלצה לעבור את כל החופשה צמודה למיטה. ומה קרה כשהיא חזרה לארץ? וואלה! סלבס ויראלית

אנה זק מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב ושגיא בן נון/מערכת וואלה!, צילום סטילס:ראובן קסטרו

כמו לא מעט ישראלים בזמן הקיץ, גם הכוכבת אנה זק ארזה מזוודות וטסה לחופשה מפנקת מעבר לים. אבל מהרגע שנחתה כבר הכל השתבש, ואחרי שהעבירה את כל החופשה במיטה חזרה לארץ ישירות לטיפול רפואי.

זק העלתה אתמול (ב') סטורי לעמוד האינסטגרם שלה בו סיפרה על מה בדיוק קרה שם: "חזרתי היום מחופשה שקצת השתבשה. מהרגע שנחתתי נפל עליי חום של 40 מעלות שלא ממהר לעזוב אותי כנראה גם בימים הקרובים. אחרי זה הצטרפה גם דלקת גרון ודלקת אוזניים. את החופשה העברתי במיטה בלי יכולת לקום ועם המון באסה ותסכול אבל אני באמת מאמינה שהכל קורה לטובה. אני כבר בארץ וקיבלתי מלא עירויים שיעזרו לי ואני בטוחה שבקרוב זה כבר יהיה מאחוריי".

אנה זק על ביטול ההופעות בעקבות החולי. אינסטגרם, צילום מסך
לא החופשה שציפתה לה/צילום מסך, אינסטגרם

ולא רק החופשה של הזמרת השתבשה, אלא גם לו"ז ההופעות שלה לתקופה הקרובה. לאכזבת המעריצים, היא נאלצה להודיע שהיא תעדר מההופעות הקרובות שנקבעו לה: "לצערי הרב בגלל כל המצב הזה אני נאלצת לפספס כמה הופעות שממש חיכיתי להן ובעיקר חיכיתי לפגוש אתכם. אני ממש מצטערת של אאצליח להגיע, יודעת שחיכיתם לזה כמוני וזה הכי מבאס אותי בעולם. אין חשוב כמו הבריאות".

וואלה! סלבס נאלצה לבטל את כל התכניות שלה לקיץ אחרי שהבינה שבזבזה את כל החסכונות שלה על משלוחים ממקדונל'ס.

  • עוד באותו נושא:
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully