וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה היא עשתה לפנים שלה?": שרליז ת'רון עונה לכל ההייטרים

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 14:27

לכוכבת האייקונית נמאס ששואלים אותה אם היא עברה ניתוחים קוסמטיים בפנים, אז היא החליטה לשים לזה סוף ולענות לכל הלרלרנים. וואלה! סלבס מפולטרת

לכוכבת ההורסת שרליז ת'רון נמאס מהערות של אנשים בנוגע למראה שלה, והפעם היא החליטה לשים לזה סוף ולהכניס לאותם לרלרנים שתוהים "מה היא עשתה לפנים שלה?".

הכוכבת בת ה-48 הודתה בסוף השבוע האחרון בראיון ל-Allure כי היא מאמצת בשמחה את המראה הטבעי שלה למרות הלחץ החברתי להיראות צעירה לנצח: "אנשים חושבים שעברתי מתיחת פנים ושואלים כל הזמן 'מה היא עשתה לפנים שלה?', אבל אני פשוט מזדקנת! זה לא אומר שעברתי ניתוח פלסטי גרוע. אני אוהבת שהפנים שלי משתנות ומזדקנות", הוסיפה.

עוד אמרה הכוכבת: "אני מתעבת את הרעיון הזה ואני רוצה להילחם נגדו. נשים רוצות להזדקן באופן שמרגיש להן נכון". בהnשך גם הצהירה כי היא לא מתכוונת לעבור עוד שינוי פיזי דרמטי למטרת תפקיד קולנועי כפי שעשתה בעברה: "כשהייתי בת 27, עשיתי את 'מונסטר' (2003) וירדתי בשביל התפקיד כ-13 ק"ג". אך למרות כל החוזקה שהפגינה מול כוחו של הזמן, ת'רון גם חשפה חולשה קלה: "הדבר שבאמת מציק לי הוא שאם אני נפצעת בסרטי פעולה שאני עושה עכשיו, לוקח לי הרבה יותר זמן להחלים מאשר בשנות ה-20 לחיי".

וואלה! סלבס עברה שיפוץ כללי שפחוץ צלח ומאז היא מסתובבת עם מסכה ועובדת על כולם שהיא זכתה בלוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully