וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממים: מה קורה בין יובל לוי ליאיר כמכאג'י?

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 12:07

צמד המודחים מבית האח הגדול היו צמודים זה לזו במהלך השהות שלהם בתכנית, אך מערכת היחסים ביניהם לא התממשה והשניים סיימו בטונים צורמים. אבל האם יכול להיות שעכשיו הם ביחד?! וואלה! סלבס מרגלית הבלשית

יובל לוי ויאיר כמכאג'י. רן יחזקאל,
יובל לוי ויאיר כמכאג'י/רן יחזקאל
יובל לוי מבלה במלון בירושלים/צילום מסך / אינסטגרם

יובל לוי הייתה מהמתמודדות המסקרנות והאהובות העונה באח הגדול. במהלך הכניסה השנייה לבית, נכנסה הדיירת עדן שבירו, במטרה מוצהרת לנסות לפתח מערכת יחסים עם יובל. אבל באותה הכניסה נכנס גם יאיר כמכאג'י, וכך נוצר משולש רומנטי משונה במיוחד שטרף עבור יובל את הקלפים, ולבסוף היה אחד מהגורמים ליציאה שלה מהבית.

למי שהצליח לעקוב אחרי קו העלילה הלא מאוד ברור, נזכיר כי יובל פחות התלהבה מהרעיון לפתח מערכת יחסים עם עדן, והראתה יותר עניין דווקא ביאיר, שנהיה לחברה הטוב בעצמו של שבירו, מה שיצר סיטואציה מוזרה ולא נעימה בין השלושה, שהובילה בסופו של דבר לכך שיובל בחרה להתרחק משניהם. יאיר נעלב מהבחירה של יובל, ובזמן שהודח מהבית השניים לא בדיוק דיברו. יום אחד בלבד אחרי ההדחה של יאיר הודחה גם יובל, ומי שנשארה בבית לבסוף הייתה דווקא עדן.

יובל לוי ויאיר כמכאג'י עם הרב מרדכי חסידים. אינסטגרם, צילום מסך
יובל לוי ויאיר כמכאג'י עם הרב מרדכי חסידים/צילום מסך, אינסטגרם
יאיר כמאג'י מבלה במלון בירושלים/צילום מסך / אינסטגרם

אבל נראה שדווקא היציאה מהבית עשתה לשניים רק טוב, כשבימים האחרונים הם נצפו מבלים יחד ונראה שהם לגמרי ליבנו ביניהם את העניינים. אבל הם יכול להיות שיש כאן אפילו מעבר לכך? עיניה החדות של וואלה! סלבס וחוש הבילוש (והמציצנות) המפותח שלה הביא אותה לשים לב לפרטים מעניינים במיוחד.

השניים הגיעו אתמול, כמו רוב מודחי העונה, אל טקס נבחרי המוזיקה של "ישראל בידור" בירושלים. במהלך השהות בעיר השניים בילו יחדיו ואף הצטלמו עם הרב מרדכי חסידים, הידוע בכינויו "הרב של הסלבס", שהעלה את התמונה עם השניים לאינסטגרם וכתב: "ברוכים הבאים לעיר הקודש ירושלים".

אבל זה לא נגמר כאן. וואלה! סלבס צפתה בסטורי של השניים, ולאחר שראתה כי לוי זכתה להתארח באחד מהמלונות המוכרים בירושלים והעלתה סרטון מהחדר לסטורי, דמות חשודה משתקפת דרך החלון. יום למחרת, העלה יאיר סטורי גם הוא, ניחשתם נכון, מאותו המלון בדיוק. יכול להיות שהשניים בילו את הלילה יחדיו?

וואלה! סלבס עד היום מסתירה מחברותיה הטובות שחזרה לקשר עם האקס.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully