וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יק צ'ק: מיילי סיירוס שושבינת כבוד בחתונה של אמא

21.8.2023 / 9:02

הוריה של הכוכבת, טיש ובילי ריי סיירוס, הודיעו על פירוק החבילה לפני כשנה, וחיש מהר חבקו להם בני זוג חדשים. מיילי מצאה עצמה בשמלת שושבינה ליד החופה של אמא ושל כוכב "נמלטים" דומיניק פרסל. וואלה! סלבס התקף חרדה

פחות משנה עברה מאז טיש ובילי ריי סיירוס, הוריה של הכוכבת מיילי סיירוס, התגרשו אחרי כ-30 שנות נישואים, ובין רגע חבקו להם בני זוג חדשים. מי שזכתה להיות שושבינת הכבוד בחתונה של האם היא לא אחרת מהבת הכוכבת.

לפי Just Jared, המוזיקאית הייתה שושבינת הכבוד בחתונה של אמה טיש (56) ובן זוגה כוכב "נמלטים" דומיניק פרסל (53), שנחגגה בסוף השבוע האחרון, ארבעה חודשים בלבד לאחר שהכריזו על אירוסיהם. השניים הלכו על חתונה אינטימית במאליבו, בעוד מיילי נבחרה מכל אחיה להיות שושבינת הכבוד, כשהיא עמדה בהתרגשות לצד אימה והחזיקה זר פרחים צחור.

אתר TMZ דיווח שלפני כשנה טיש הגישה את בקשת הגירושים בטענה כי בין השניים קיימים פערים שאינם ניתנים לגישור, וחשפה כי היא ובילי ריי לא חיו יחד למעלה משנתיים. לפי האתר טיש ביקשה לחלק את נכסיהם באופן שווה, כשההון האישי שלה עומד על כ-20 מיליון דולר ושל בילי ריי עומד גם כן על אותו הסכום. לטיש ובילי חמישה ילדים משותפים: ברנדי (34), טרייס (33), מיילי (29), ברייזון (27) ונואה (22).

וואלה! סלבס לא אוהבת אירועים, רק אם יש בהם המון אוכל ומעט אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully