וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבים: עדן פינס ומתיאס נורמן עלו שלב ביחסים

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 13:15

בן הזוג של הדוגמנית ואשת העסקים עדן פינס, הכדורגלן מתיאס נורמן, החליט לעלות שלב והפתיע את כולנו במחווה רומנטית מתוקה במיוחד. וואלה! סלבס לאבי דאבי

פרופיל האינסטגרם של מתיאס נורמן. אינסטגרם, צילום מסך
חיים שלו/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוקב אחרי הדוגמנית ואשת העסקים עדן פינס בחשבון האינסטגרם שלה יודע טוב מאוד כמה דביקים היא ובן הזוג שלה, הכדורגלן מתיאס נורמן. הוא לומד עברית בקצב מסחרר, היא באה לבקר אותו לעיתים תכופות במוסקבה, ומספרת המון כמה היא מתרגשת ממנו.

אתמול (שבת) חזרה פינס לארץ אחרי עוד גיחה רומנטית, שעל פי הסטורי שלה, הייתה מלאה בפעילות ספורטיבית. אולי נורמן כבר הספיק להתגעגע בכמה שעות שהייתה רחוקה ממנו, כי הכדורגלן החליט שהגיע הזמן שהשניים יעלו שלב ביחסים והחליף את תמונת הפרופיל בחשבון האינסטגרם שלו לתמונה משותפת וצמודה של השניים, שמעוררת קנאה עם כמה שהם פוטוגניים.

הזוג הממיס השיק את מערכת היחסים שלהם לפני כחודשיים בתמונות משותפות ולוהטות בזמן שבילו ביוון תוך כדי צילומי הריאליטי "לאב איילנד", אותו תנחה הדוגמנית. לא הרבה זמן אחר כך נתפסו שוב מבלים ודביקים בבגדי ים במהלך שהותם במיקונוס.

הכדורגלן אמנם משחק בקבוצת הכדורגל של מוסקבה אך הוא במקור בכלל נורבגי והחתימה שלו בקבוצה בה הוא משחק בימים אלה יצרה סערה גדולה כיוון שרוסיה נמצאת תחת סנקציות רבות בעולם הכדורגל. הזעם כלפיו היה חזק מאוד, והוא כונה בין היתר: "ציני וחמדן".

וואלה! סלבס סיימה עם ספורטאים מכל הספקטרום של משחקי הכדור אחרי ששחקן באולינג שבר לה את הלב.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully