וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו לה עין? לאירית רחמים קרה מקרה מפחיד במיוחד

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 10:39

מפיקת האירועים המפורסמת חווה תקופה מאוד לא פשוטה לאחרונה. אחרי הפרידה מבן הזוג והחשדות נגדה, כעת גם קרה לה מקרה מפחיד במיוחד שהסתיים בנס ללא פציעות: "אני רועדת בגוף. השם שמר עליי". וואלה! סלבס שום בצל

אירית רחמים/אינסטגרם

נראה שלעולם אין רגע דל בחייה של מפיקת האירועים אירית רחמים, ובתקופה האחרונה אפילו עוד יותר. מפרידה מבן הזוג בשנים האחרונות עמוס לוזון דרך החשדות נגדה שהיא זו שאחראית להפצת סרטון הסקס שלו, העין הרע שככל הנראה הוטלה עליה לא מפסיקה לעבוד, עד למקרה המפחיד מאוד שקרה לה אתמול (שבת).

רחמים התעוררה אתמול בבוקר למקרה מלחיץ במיוחד. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא הראתה את המיטה עליה ישנה עד לפני אותו הרגע, כשהיא מלאה בשברי זכוכיות: "אני כרגע מה זה בכיתי אתם לא מאמינים, אני מתעוררת ואני רואה סביבי זכוכיות על המיטה" שיתפה בבכי. המפיקה לא הבינה תחילה במה מדובר כיוון שלא שמעה שום דבר במהלך הלילה, אבל אז הבינה שמדובר באחת מדלתות הארון שלה שעשויה ממראת זכוכית שהתנפצה כולה.

"אני רועדת בגוף, כל הרצפה זכוכיות ואני לא שמעתי כלום! הארון פשוט התנפץ. תראו איך השם שמר עליי, לא קרה לי כלום אני אפילו לא שמעתי. הילדים שלי באו אלי, מזל שהם פה איתי", המשיכה לספר על המקרה ההזוי תוך כדי שהיא מתעדת את הרצפה והמיטה שהתמלאו בזכוכיות הארון השבור.

וואלה! סלבס מנפצת מראה בכל פעם שהיא מביטה באחת כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully