וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המקריפה שסטטיק קיבל ממעריצה והתגובה המבוהלת של רונה לי

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 14:43

קבלת מתנות מהמעריצים היא דבר שגרתי עבור סלבריטאים. לעיתים מדובר בפרחים, אלבום תמונות או אפילו בובה של דובי. אבל במקרה שקרה לסטטיק, מדובר במתנה מושקעת ומקריפה במיוחד. תשאלו אפילו את רונה-לי. וואלה! סלבס מאדם טוסו

רונה לי שמעון סטטיק. צילום מסך אינסטגרם, ראובן קסטרו
אולי זו בובת וודו מהאקסית?/ראובן קסטרו, צילום מסך אינסטגרם
רונה לי וסטטיק, 17 באוגוסט 2023. אינסטגרם, צילום מסך
אמאלה ואבאלה/צילום מסך, אינסטגרם
רונה לי וסטטיק, 17 באוגוסט 2023. אינסטגרם, צילום מסך
פרצוף שאומר הכל/צילום מסך, אינסטגרם

אלבומי תמונות, זרים של פרחים, עוגות, בובות ואפילו חזיות אלו מתנות שסלבריטאים רגילים לקבל מהמעריצים שלהם, בוודאי אלו המופיעים על הבמות אליהן נזרקות לא פעם המתנות. אבל לעיתים מדובר במתנות אפילו יותר מושקעות, כמו זו שקיבל אתמול (ד') סטטיק מאחת מהמעריצות שהגיעה להופעה שלו.

הזמר העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו הקדמה למתנה שקיבל, שיצרה ציפייה גבוהה מאוד לקראת המתנה המסקרנת: "קיבלתי מתנה מאוד מיוחדת בקריית שמונה עכשיו. אני ממש התרגשתי אמנית הכינה לי משהו ברמה ממש גבוהה ובדיוק קיצוני. רונה לי בדיוק סיימה יום צילום והראיתי לה בוידאו - בואו נגיד שהיא לא כל כך התלהבה".

בסטורי שלאחר מכן נראית בת הזוג של סטטיק במהלך שיחת ווידאו של השניים, עם פרצוף המום במיוחד שכנראה אומר הכל על המתנה המושקעת, ועם זאת המאוד מקריפה- פסל לא קטן עם דמותו של המוזיקאי. הדמיון והדיוק בהחלט מרשימים, ועם זאת לא מונומנט שהיינו רוצים להתקל בו בשעת לילה חשוכה.

אבל אל דאגה מעריצה יקרה, הזמר המצליח, שמתהדר גם בשרשרת עצומה הנושאת את פרצופו, בהחלט אהב את המתנה ולנו רק נותר לקוות, לפחות בשביל רונה לי, שהוא לא הולך להעמיד את הפסל בשידה שליד המיטה.

וואלה! סלבס מחזיקה באוסף מרשים של בובות וודו עם תמונות של האקסים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully