וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתולה? השערוריות הכי גדולות של מדונה

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 10:38

מלכת הפופ חגגה את יום הולדתה ה-65, הזדמנות נהדרת לחזור לסקנדלים הכי גדולים שלה שכללו סקס, אלימות והתמוטטות. וואלה! סלבס נושאת תפילה

מוזיקה היא אחד הדברים שמסוגלים לחבר בין דורות, בעיקר אם האמנים מצליחים להישאר רלוונטיים במשך מספיק זמן כדי להצליח לפנות לקהל גילאים רחב. אחת מאותם אמנים שאפשר להאזין להם ברכב עם אמא או אפילו סבתא, אם מדובר בסבתא גזעית מספיק\ היא מלכת הפופ שלא זקוקה לשם משפחה כדי שידוע במי מדובר. נכון, זו מדונה.

ברור לכולם שלמרות שהמעמד שלה הוא בלתי מעורער, עדיין מדובר בזמרת ופרפורמרית שנוייה במחלוקת. וואלה! סלבס חגגה עם מדונה את יום הולדתה ה-65 ונזכרה בשערוריות הכי גדולות שלה.

1989: מדונה ושון פן טוקסיק

הכוכבת הכירה את השחקן שון פן בשנת 1985 בזמן צילומי הקליפ לשיר "Material Girl". השמועה מספרת שהשחקן ראה אותה עם שמלת מרלין מונרו על הסט והתאהב בה מיד. שישה חודשים בלבד אחרי שהתחילו לצאת, הם כבר היו נשואים והתחתנו ביום ההולדת ה-27 של הזמרת.

למרות שכיכבו יחד בסרט ופן אפילו קיבל אלבום שהוקדש לו, חיי הנישואים של השניים לא היו יציבים בלשון המעטה. השחקן חווה התקפי זעם לעיתים תכופות והיה קנאי מאוד כלפיה. הוא לא הפסיק להאשים אותה בבגידות וניהול רומנים במשך כל הזמן שהיו ביחד.

ביוני של שנת 1987 הוא נשפט ל- 60 ימים בכלא, אחרי שהפר את תנאי השחרור שלו על ידי תקיפה של ניצב על סט ונהיגה לא זהירה. פן הצליח להתנהג יפה מספיק כדי שזמנו בכלא יקוצר ל- 33 ימים, אבל זה לא הצליח להציל את הנישואים של השניים.

בין שמועות על התעללות בזמרת וקשירתה לרדיאטור לכאורה, מדונה הגישה לראשונה בקשת גירושים מפן בדצמבר של אותה השנה, אך התחרטה ומשכה אותם. הכוכבת אמנם הכחישה את השמועות אבל הנזק נעשה והדבר נצרב כבר בתודעת הציבור. נראה שהניסיון הנוסף לנסות לצלוח את המשברים לא עבד, כי ב- 1989 היא הגישה גירושים בפעם השנייה, והפעם על אמת.

1989 - נושאת תפילה ומהומה

1989 הייתה שנה גדושה באירועים עבור הכוכבת ובאותה שנה שיצא הקליפ לשיר "Like A Prayer" בבמויה של מארי לאמברט. תוכן הקליפ גולל עלילה בה הזמרת עדה לרצח של אישה צעירה ולבנה על ידי קבוצה של גברים לבנים. כל זה בזמן שמי שנעצר בכלל הוא גבר שחור. היא מתפללת בכנסיה שיהיו לה כוחות להעיד לטובת אותו אדם, כשברקע ישנם צלבים בוערים. אתם רואים לאן זה הולך, נכון?

בקליפ עצמו הייתה חסות לפפסי שעבדו עם מלכת הפופ באותה התקופה, ולא התלהבו בלשון המעטה מיתר הסממנים של הכנסייה הקתולית. כנסיית הותיקן גינתה את הקליפ ואנשים רבין החרימו את פפסי, שהפסידו סכומי עתק וניתקו קשרים עם הזמרת.

1994: מדונה, זה לייב!

במהלך הראיון בתוכנית הלייט נייט של דיוויד לטרמן, הקומיקאי ניסה לגרום למדונה לנשק בחור מהקהל והלהיב את האנשים באולפן בזמן השידור החי כדי שגם הם ילחצו על הכוכבת לתת בוסה לאיש האנונימי בזמן שרואים אותה נעה באי נוחות מאוד ברורה בכיסא.

למרות כל הצעקות והחוסר המוחלט בפוליטקלי קורקט, הזמרת לא נכנעה ללחץ החברתי וסירבה: "אני לא יכולה. למה אתה כל כך אובססיבי לחיי המין שלי? אתה איש סוטה".

הקהל השתולל למשמע המילים, והיא המשיכה: "אני לא יודעת למה אני זאת שמקבלת כל כך הרבה חרא". משם הכוכבת פצחה בנאום שאורכו היה כ- 20 דקות, בשידור חי, נגד הקומיקאי שלא ידע איפה לקבור את עצמו כשהיא הציעה לו להריח לה את התחתונים. קלאסי.

2003: זו בריטני, כלבה!

טקס פרסי ה- VMAs של שנת 2003 צרוב בזיכרון הקולקטיבי, בעיקר בזכותה של הזמרת שהצליחה לגרום לכולם לדבר. מיד בתום ריקוד סלייזי ביותר עם שתי הכוכבות בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה, מדונה נישקה אותן בשידור חי מול כל העולם, עם לשון והכל.

לא ברור לאיזה במאי מצלמות צריך לתת פרס על השידור הזה, אבל אחד הדברים הכי טובים, מעבר לנשיקה עצמה, הייתה התגובה של הזמר ג'סטין טימברלייק מיד לאחר שנישקה מדונה את ספירס, שבאותה השנה כבר הייתה האקסית שלו.

2023: ההתמוטטות של מדונה

כמובן שאי אפשר לדבר על השערוריות של מדונה בלי להזכיר את ההתמוטטות שלה שקרתה לפני קצת פחות מחודשיים. כולם עצרו לרגע מלכת ונבהלו יחד עם החברים והמשפחה שלה, כשדווח על כך שהכוכבת הובהלה לבית החולים בעקבות זיהום חיידקי חמור.

חשדות רבים מדברים על כך שמקורו של הזיהום הגיע מהשתלים בישבנה של הזמרת, שבפפראצי בו תועדה מסתובבת בניו יורק אחרי המקרה, היה נראה שהורידה אותם ועשתה את התהליך ההפוך ל- BBL, הניתוח להגדלת ישבן.

ספוקולציות רבות ומרובות התחילו לרוץ ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות ולצער כולם, נראה שהזמרת חלשה ועייפה. למעשה, היא התישה את עצמה בניסיון להתחרות עם הזמרות הצעירות.

במזל גדול למדונה שלום, ובפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחרי שחזרה לתפקוד, הרגיעה את המעריצים: "הפוקוס שלי עכשיו הוא הבריאות שלי ולהתחזק, ואני מבטיחה לכם, אחזור אליכם בהקדם האפשרי! התוכנית הנוכחית היא לשנות את מועד הסיבוב בצפון אמריקה ולהתחיל באוקטובר באירופה. אני לא יכולה להיות יותר אסירת תודה על הדאגה והתמיכה שלכם".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully