וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 26 בלבד: קיילי ג'נר בונה את ביתה השלישי

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 16:05

אשת העסקים וכוכבת הריאלטי נמצאת בשלבים מתקדים של בניית הבית השלישי שלה, לא פחות ולא יותר. וכל זה לפני גיל שלושים. וואלה! סלבס בוב הבנאי

בניית בית דורשת לא מעט: לתהליך צריך הון עצמי, ואז כנראה גם משכנתא. שלא לדבר על הבירוקרטיה שכל הסרט הזה כולל. אבל מי שאולי לא צריכה להתמודד עםהצרות האלה כוכבת הרילאטי ואשת העסקים ונצר לשושלת הקרדשיאן - ג'נר, קיילי ג'נר.

בזכות תמונות שהושגו על ידי ה- DailyMail, אפשר לראות שבימים אלה האחוזה השלישית של ג'נר, שאותה קנתה בשנת 2020 בסכום של 15 מיליון דולר, נמצאת בשלבים מתקדמים של בנייתה. עדיין נותרה עבודה מרובה לעשות על הנכס, אבל אפשר כבר לראות בבירור את קווי המתאר של הארמון שבנתה לה אשת העסקים.

הבית לעתיד של הכוכבת ממוקם בנבכי הגבעות של בברלי הילס. על פי הדיווחים, במבנה שעשוי מלוחות עץ אפשר כבר לראות שאשת העסקים דאגה לחלונות בכל מקום, אפילו בתקרה. מישהו יודע אם זה נחשב כיוון אוויר נוסף?

@archute Kylie giving a us small house tour and answering some of your burning questions :) #stormi #kylie #kyliejenner #kyliejenner #kardashians #interior #thekardashians #skims #travisscott #vogue @Kylie Jenner @Vogue @Kylie Cosmetics #housetour #skims ♬ original sound - Archute Architecture Magazine

האחוזה מתפרסת על שטח של יותר מ- 20 אלף מטרים רבועים, שבינתיים עדיין עירומים מצמחייה ועצים ומלאים במשאיות משא. רכישתו של השטח נחשבת להיסטורית ובית החלומות של ג'נר, שיתפרס על יותר מ1,500 מטרים רבועים, יהיה אחד מהגדולים ביותר בקלבאסס.

בשלב הזה כנראה מדובר כבר בשכנוע המשוכנעים, אבל אם תהייתם, ייתרון נוסף של מיקומו של הנכס הוא הקרבה למשפחה. אשת העסקים תהיה שכנה גם של אחותה, כוכבת הריאליטי, קלואי קרדשיאן, וגם של מי שהיא המנהלת והאמא המסורה של האחיות, המאמאג'ר, קריס ג'נר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
חצר שמנקרת עיניים/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהייתה לפני כן בבעלות על 20 אלף המטרים הרבועים היא לא אחרת מהזמרת מיילי סיירוס. הזמרת רכשה את השטח המרשים בשנת 2015, אך מעולם לא בנתה עליו בית עד שלבסוף מכרה אותו לג'נר כמה שנים לאחר מכן.

בעבר היו לכוכבת הריאליטי עוד מספר בתים בבעלותה אך את רובם היא מכרה כבר. אשת העסקים קנתה את הבית הראשון שלה בגיל 17 בלבד, בשנת 2015, עם שטח שמתפרס 'רק' על 450 מטרים רבועים ובסכום של 3.1 מיליון דולר. כנראה שזה יותר קל כשנולדים לעושר.

וואלה! סלבס תוכל להרשות לעצמה לצאת מדירת החדר המעופשת רק כשהיא תעבור לקבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully