וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגוסט מכה: מיה דגן יצאה לחופשה מהסיוטים

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 10:59

כמו רבים מאיתנו, גם השחקנית מיה דגן ארזה את עצמה ואת המשפחה, וטסה לחופשת קיץ מפנקת מעבר לים. רק מה שהיא לא לקחה בחשבון כנראה, זה את כל הדברים שהשתבשו לה בדרך, ואת היום שהסתיים על כסא רופא השיניים בכריתים. וואלה! סלבס שום בצל

הסטורי של מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
נחמה קטנה/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
אוי ווי/צילום מסך, אינסטגרם

חודש אוגוסט ידוע כאחד החודשים העמוסים בנתב"ג. ילדים שכבר איבדו כל צלם אנוש במהלך החופש הגדול, שממש עוד מעט יבוא לסיומו, מתרוצצים ומרעישים ברחבי הדיוטי פרי, וההורים בדרך כלל נראים עמוסים בציוד ובעיקר עייפים.

מי שהייתה אמיצה מספיק להתקרב לאיזור הייתה השחקנית מיה דגן, שארזה את בן זוגה ובתם אמליה, ושלושתם עלו על מטוס לחופשה שהייתה אמורה להיות מושלמת. הבעיה היחידה הייתה שלא מעט דברים השבשו במהלך הדרך.

דגן סיפרה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה איך החופשה החלומית התחילה במהרה כסיוט שנראה כאילו לקוח מתסריט של סרט קומדיית-אסונות: "סיכום היום הראשון של הטיול שלנו. אחרי שנפצעתי ברגל מהעגלה של הדיוטי, נחתכתי ביד מסכין גילוח, נשברה לי השן וביקרתי אצל רופא השיניים בכריתים, שנגמר בזה שהוא עומד מעל עם צבת ומקבלל ביוונית".

אבל אל דאגה, השחקנית לא שכחה להסתכל גם על הצד החיובי: "מגיע הרגע הזה שלא קרה כ"כ הרבה זמן, אמליוש חזרה לרגע להיות התינוקת שלי, שמה עליי את הראש ונרדמה. תודה אלוהים על הרגע הזה ששוה כל קושי ומכאוב. זה מה שאני אזכור, וגם היא".

לאחר מכן שיתפה השחקנית את עוקביה גם בצילום קצת פחות זוהר ממה שהיא רגילה, בחדרו של הרופא חם המזג. נקווה שהמשך החופשה תהיה לה קצת יותר מפנקת, ואולי כדאי לוותר על פעילויות האקסטרים.

וואלה! סלבס לא עולה על מטוסים מאז שרבה עם דיילת על שוקולד.

  • עוד באותו נושא:
  • מיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully