וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בלתי נראית": רונה לי שמעון חושפת את החרם שעברה בילדותה

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 15:40

השחקנית ושופטת הריקודים חשפה בפוסט מרגש ועצוב את החרם שעברה בילדותה: "רק מי שזה קרה לו, יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות". וואלה! סלבס מחזקת

רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך
לכל אחד יש סיפור מאחוריו./צילום מסך, אינסטגרם

בדרך כלל אנחנו רגילים לראות את רונה-לי שמעון בתפקידה כשופטת ברוקדים עם כוכבים, או בדמותה של נורית הלוחמת הקשוחה והאמיצה ב"פאודה". היום (ג') הכוכבת שיתפה בצד נוסף וחשוף במיוחד שלה, כששיתפה באינסטגרם על החרם הקשה שעברה בילדותה.

שמעון העלתה לעמוד האינסטגרם שלה ווידאו שלה לצלילי השיר היפייפה "ילד מטריה" של הזמרת עטרה אוריה, שכבש לאחרונה לא רק את תחנות הרדיו ומצעדי האזנות, אלא גם לא מעט לבבות שהתחברו לסיפור הקשה שטמון בו. בפוסט סיפרה הכוכבת על הסיפור האישי שלה, ועל החרם שעברה כשהייתה בכיתה ד'.

"באתי לבית הספר ואף אחד לא דיבר איתי יותר. כולם צחקו עלי. דיברו עלי מאחורי הגב. לאף אחד אסור היה לשחק איתי. וככה, במשך חודשים הייתי בלתי נראית. חוץ מאלונה. ילדת הפרחים שהיתה שם איתי. היא החזיקה לי את היד, הלב והראש כדי שלא אטבע", סיפרה והמשיכה לתאר את התחושות העצובות: "קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. אני מניחה שרק מי שזה קרה לו, יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות. תחושת גלות. ובדידות אין קץ".

הכוכבת ביקשה להדגיש שלא מדובר בפוסט "מטיף או מתמסכן" לדבריה: "כל הרגשות האלו הפכו אותי למי שאני היום. והכישור הזה, של לעמוד לבד מול העולם, הוא שנתן לי את האומץ ללכת לבד אחרי החלומות שלי", וחיזקה במסר חשוב: "אז אם אתם רואים ילד שנשבר לו הלב מחרם, תגידו לו שיהיה בסדר, תדברו איתו תחבקו אותו חזק. תדעו שבכל מקום שנשבר משהו אחד, גדל משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully