וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההאשמות הקשות: ביונסה מפרגנת לליזו בהופעה

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:15

קווין בי הסירה את שמה של ליזו משיר אותו היא מבצעת בסיבוב ההופעות שלה, אולם החליטה להחזיר אותו בתוספת מסר אישי. למה היא מפרגנת פתאום? וואלה! סלבס מאווררת

מיד אחרי שעלו ההאשמות על הטרדה מינית, אפליה, תקיפה, כליאת שווא ויצירת סביבת עבודה עוינת נגד הראפרית והזמרת ליזו בתחילת החודש, עלתה ביונסה להופיע. בזמן שביצעה את "Break My Soul (The Queens Remix)" הכוכבת שמטה את שמה של הראפרית מהמילים של השיר.

אמש (ב') עלתה קווין בי על הבמה שוב, והפעם לא רק שלא שמטה את ליזו ממילות השיר, אלא גם בחרה לפרגן לה. אחרי ששרה את כל השיר, הוסיפה ואמרה: "אני אוהבת אותך ליזו", וזאת למרות שבימים אלה דעת הקהל על הראפרית אינה חיובית בלשון המעטה.

בעבר כבר הספיקה אמה של מלכת הכוורת, טינה נואלס, להתייחס לסערה. בתגובה לסרטון שהעלה חשבון מעריצים מההופעה בה התחילה הדרמה, כתבה האם "היא גם לא אמרה את השם של אחותה, סולאנג'. כולכם באמת צריכים להפסיק".

זו לא הפעם הראשונה שטינה מגיבה בשם בתה: סערה נוספת אליה נדרשה נואלס נגעה לאסלה של ביונסה. כן, קראתם נכון. הכל התחיל בעקבות תמונה שהתחילה לרוץ ברשת, בה רואים קופסה מסיבוב ההופעות של הזמרת שעליה כתוב: "Beyoncé Toilet Seats".

התמונה כמובן הפכה לויראלית ותיאוריות על כך שהכוכבת מביאה איתה אסלה אישית שרפו את התגובות. מזל שאימא שלה שם כדי לשים לזה סוף. TMZ תפס את האם, שנראה שעושה החודש הסבה לדוברת, בשדה התעופה LAX וביקש ממנה דין וחשבון: "זה כל כך מגוחך!", אמרה נואלס.

היא הוסיפה והבהירה את שימושן של הקופסאות: "אלה מעמדים עליהם שמים את המאווררים שנמצאים על הבמה, קוראים להם מושבי אסלה". הכתב העקשן גם הספיק לשאול אותה על חיי האהבה שלה בעקבות הגירושים, אך היא מיד עצרה אותו וקבעה: "לא עניינך".

וואלה! סלבס מנסה למצוא שיטה לשבת על האסלה לאורך זמן בלי שתירדם לה הרגל. טיפים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully