וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובוקטיבית: קייטלין ג'נר מפיצה קונספירציות

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 12:46

כוכבת הריאליטי קייטלין ג'נר מפנה אצבע מאשימה על התערבות בבחירות בארה"ב אחרי שהוגש כתב האישום הנוסף נגד נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. וואלה! סלבס כובע מנייר כסף

קייטלין ג'נר. טוויטר, צילום מסך
מדינה עמוקה???/צילום מסך, טוויטר

אמש (שלישי) הוגש נגד נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ כתב אישום, הרביעי בתוך חצי שנה, ובאורך של לא פחות מ- 98 עמודים. הנשיא לשעבר ו- 18 מאנשיו תוארו כ"ארגון פשיעה" על ידי חבר המושבעים במדינת ג'ורג'יה שמפרטים על האישומים מולם יעמוד טראמפ: ניסיון סחיטה, קשירת קשר והצהרות שווא.

מי שהייתה מבין הראשונות להגיב היא כוכבת הריאליטי קייטלין ג'נר, שלא פעם הזדהתה בצד השמרני של המפה הפוליטית וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "זו התערבות בבחירות".

בציוץ נוסף כתבה: " אל תשכחו את זה: דונלד ג'יי טראמפ הוא מי שעומד בינינו וביניהם. הדיפ סטייט הוא עמוק". אחרי הפצת הקונספירציה, חתמה עם תיוג של חברת החדשות פוקס ניוז.

ג'נר חתמה כפרשנית בחברת החדשות השמרנית במרץ של שנת 2022, אולם העזה להתבטא נגד טראמפ בעבר, לאחר שחתם על צו שמגביל גיוס טרנסג'נדרים לשירות צבאי: "רק שתדע אדוני הנשיא, הצבא הוא אחד מהמעסיקים הגדולים של טרנסג'נדרים בעולם. מדובר בהתקפה לא מקובלת על הקהילה שלי. אנחנו לא נימחק!" אמרה ג'נר ב-2018.

קייטלין ג'נר, לשעבר ברוס ג'נר. GettyImages
קייטלין וברוס/GettyImages

ג'נר פעילה מאוד בפוליטיקה בתור אישה רפובליקנית שמרנית, ואפילו ניסתה לרוץ בבחירות לתפקיד מושלת קליפורניה. לא רק שהיא לא קיבלה את תמיכת המפלגה הרפובליקנית, גם התגובה שקיבלה מהמשפחה לא הייתה חיובית. הילדים שלה כעסו שלא רק שהיא לא התייעצה איתם על הצעד, היא גם הביכה אותם.

כוכבת הריאליטי הייתה בעבר הספורטאי האולימפי ברוס ג'נר, עד שיצאה מהארון בתור אישה טרנסג'נדרית בשנת 2015. בעקבות השינוי המגדרי ג'נר קיבלה סדרת ריאליטי משלה בשם "אני קייט" שלא הייתה מאוד מוצלחת, ובוטלה אחרי שתי עונות בעקבות רייטינג נמוך.

וואלה! סלבס לא מתעניינת בפוליטיקה אלא אם יש שולחן עם כיבוד ושתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully