וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי זה קרה? אשלי אולסן הביאה לעולם את בנה הבכור

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 11:22

בשקט בשקט והרחק מאור הזרקורים, שחקנית העבר ואשת העסקים הביאה לעולם בן בכור עם בעלה לואיס אייזנר. וואלה! סלבס צער גידול

אשלי אולסן לואיס אייזנר. Michael Kovac/Getty Images, GettyImages
ההורים המאושרים/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images

האחיות מרי קייט ואשלי אולסון היו התאומות הכי מפורסמות בעולם בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, כשגילמו לסירוגין את דמותה של מישל בסדרה "צער גידול בנות". אחרי קריירת משחק מצליחה בשנות הנעורים שלהן, הן החליטו לפרוש מהתחום ועושות חיל בתעשיית האופנה.

נראה שעם השנים, האחיות הצליחו לשכלל את יכולות ההסתרה שלהן אשלי אולסון (37), החזיקה בבטן הרבה יותר מסוד, אלא גם ילד! מקורב סיפר ל-TMZ שאולסון ילדה את בנה הבכור אוטו, לפני מספר חודשים. יחד עם בעלה, האמן לואיס אייזנר (35).

אולסון ואייזנר ביחד משנת 2017, ובחודש דצמבר בשנה שעברה הם נישאו בחתונה אינטימית. מקורב נוסף שיתף את מגזין Page Six שכמות המוזמנים הייתה מצומצמת מאוד ושלא היה מדובר ביותר מ- 50 אנשים שבאו לשמח את החתן והכלה ביום המאושר שלהם.

הזוגיות של השניים נשמרה רחוק מעין הציבור, ולמרות יציבותה, הם הופיעו יחד על השטיח האדום לראשונה רק באירוע צדקה לארגון ללא מטרות רווח בשם Young Eisner Scholars שהקים אביו של אייזנר, עורך הדין היהודי אריק אייזנר, והתקיים ב- 2021.

בזמן שאשלי יוצרת פול האוס משלה, התאומה שלה מרי קייט חתמה בינואר של 2021 על הסכם גירושים ממי שהיה בעלה, הבנקאי אוליביה סרקוזי (54), אחיו של נשיא צרפת לשעבר, אחרי חמש שנות נישואים. עד שהגיעו להסדר על כל הנכסים והכספים הפרידה של השניים הספיקה להפוך מלוכלכת.

וואלה! סלבס מוכנה לשמור בסוד רק את כמות הארוחות שלה ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully